Misschien hebben jullie raad. Ik heb inmiddels alweer 7 weken geleden een miskraam gehad met 8 weken en 6 dagen. Na een week was de HCG uit mijn lichaam verdwenen. Ik heb nu ongeveer 1.5 week af en toe wat ongi achtige krampjes en gisteren even een hele felle steek die 30 seconde duurde. Zwangerschaps testen waren alle 4 negatief. Hoe lang zouden jullie wachten op een evt nieuw cyclus?
Die steken zouden kunnen zijn van je eisprong. Ik zou over een paar dagen nog eens testen en mocht die negatief zijn, dan kan je denk ik je menstruatie verwachten. Zo niet, dan zou ik even met je gyn bellen. Bij mij duurde de cyclus na mijn mk-en 2 weken langer maar was net iets minder ver dan jij toen het mis ging. Succes.
Oke dan wacht ik het nog een week of 2 af en als ik dan geen uitsluitsel heb bel ik de Gyn wel even. Dank je wel
Hoi Kimmeding, Ik ben 4 september gecuretteerd en ik ben gister, dus 28 september ongesteld geworden. Dit is dus op dag 24. Ik ben vrij regelmatig en heb een cyclus van 26 dagen maar dit had ik niet verwacht, ik ging ervan uit dat ik pas na 5 à 6 weken weer mijn eerste menstruatie ging krijgen. Ik hoop dat je heel snel een beetje duidelijkheid krijgt meid, want zo is het ook niet leuk natuurlijk. Grt Vanilia
iemand nog andere ideeen? Inmiddels weet ik nog altijd niets en ga ik morgen de VK bellen om me door te laten verwijzen. Testen blijven negatief en de ongi blijft uit. Nog wl altijd krampjes en ook zware bovenbenen. Wordt er gek van.
Na curettage ben ik nu nog niet ongesteld geworden en hoogst waarschijnlijk weer zwanger. Mijn eisprong was ongeveer een week later dan dat hij normaal geweest zou zijn na menstruatie.
ben eerst 1x gecurreteerd en 8 dagen later nogmaals een kijkoperatie gehad en achtergebleven weefsel weggehaald (geen curretage, maar gesneden/geknipt). Ik ben eerst 30 dagen na 1e curretage ongesteld geworden (was ik erg blij mee) Maar vanmiddag (bijna 2 weken weer verder) weer ongesteld geworden. Eerste keer een week bloedverlies gehad, hopelijk nu snel voorbij (niet weer een week...) Dus het is onvoorspelbaar, maar tussen 6/8 weken zou het een keer moeten komen. Ik was wel een week voor mijn "1e ongesteldheid" niet echt lekker: hoofdpijn, zeurderig buikpijn etc etc. Succes
Ik heb een maand geleden ook een miskraam gehad, na 4,5 week. Mijn test was 4 dagen daarna al weer negatief. Ben nog niet weer ongesteld geweest, maar had wel het idee dat ik m'n eisprong nu een week later dan normaal heb gevoeld. Wel erg lastig dat je na een MK echt helemaal niet weet waar je aan toe bent omdat het ook voor iedereen zo anders kan zijn. Maar goed, veel klussen en fingers crossed!
Heb vandaag de VK gebeld en die gaf aan dat het voor komt dat je 1 ongi over slaat. Als ik over 1.5 week nog geen ongi of positieve test heb dan moet ik weer bellen. Die anderhalve week is dan de 32 dagen van mijn volgende cyclus. Afijn als ik dan nog niets weet moet ik weel bellen en dan stuurt ze me door naar de gyn voor een echo.