Wanneer komt ze nou...

Discussie in 'De bevalling' gestart door toet, 28 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. toet

toet Fanatiek lid

7 apr 2006
    1.802
    0
    0
    Hoi,

Ik weet dat ik eigenlijk nog niks te zeggen heb,maar ik ben het wachten zo zat ( ben gewoon heel ongeduldig...) ik wil ze in me armen hebben!
    Ik heb nog niet echt voortekenen dat ze gaat komen,wel regelmatig buikpijn alsof ik ongesteld moet worden ( dat heb ik al zo 3 weken ) maar meer niet.Als ze volgende week woensdag er nog niet is,moet ik naar het ziekenhuis voor een ctg scan,dan gaan ze kijken of ze het nog goed maakt in me buik,maar hopen dat het niet zover komt!

Groetjes,

2. karin29

karin29 Bekend lid

29 mei 2006
    663
    0
    0
    mama
    noord brabant
    Hio Toet,

Ja ik herken het meteen. Werd er zelfs wat depri van. Moest zelf nog rondblijven lopen tot de 41 weken. Dit omdat Damiën het nog naar zijn zin had in mijn buik. Het is inderdaad echt heel frustrerend. Ik hoop dat de beeb zich snel gaat melden. Het kan ook zomaar ineens gaan gebeuren.
    Succes. Groetjes Karin

3. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Ik ben het wachten nu al een beetje zat, dus ik begrijp je volledig! :)

4. marianne ivf

marianne ivf Actief lid

25 jul 2006
    184
    30
    28
    Ook ik ben het echt helemaal zat!
    Ben dan ook echt blij dat het voor mij volgende
    week erop zit(wordt volgende week ingeleid als onze bink besluit nog niet te komen op z'n eigen houtje),
    Begrijp me niet verkeerd,ik heb er 6 jaar over gedaan om op dit punt te komen en ben dan ook wel met behulp van ivf zwanger geraakt en ben ook echt super gelukkig dat ik nu zwnager ben,maar op een gegeven moment ben je het gewoon zat,en wil je gewoon zooooooooooo graag je kindje vast gaan houden.

Dus ook ik begrijp je voor de volle 100%.

5. Lilly

Lilly Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.842
    0
    36
    Vegan blogger, vloger en coach!
    Bussum
    Ik snap je hoor!
    Ben het ook helemaal zat! Ongelovelijk hoe lang een week dan kan duren he........

Deel Deze Pagina