Hallo dames, Bij mij is er vanaf vanmiddag weer een nieuwe variant op de harde buik bijgekomen. Misschien is dit dan een wee?: eerst wordt mijn buik keihard dan voel ik scherpe pijn in mijn onderrug die doortrekt naar mijn stuitje en mijn bovenbenen en bekken. Maar de pijn is vooral in mijn rug en verplaatst zich naar m'n benen en dan ebt ie weer weg.... De eerste keer was rond 16.00 uur, toen om 16.15 en toen om 16.35 en nu net weer één om 16.50. Pas als ze om de 5 min komen gedurende een uur lang mag ik de VK gaan bellen. Wat denken jullie is dit een wee? Ik ben nog niet aan het puffen of zuchten ofzo, het is meer een zeurende rotpijn. Nouja, het rommelt in ieder geval.
Moeilijk te zeggen, als je t niet vertrouwd gewoon bellen.. Spannend hoor, t kán natuurlijk nu gebeuren..
had ik ook last van de hele dag wat menstruatie krampen eingelijk al een hele week zeurderig gevoel en 14 febr. braken zo ineens mijn vliezen en had ik om de 5 min weeen ( zie mijn bevalling van romeè)dus wie weet suc6 kuzz anita
Ben ik weer. De verloskundige is geweest en heeft gecheckt. Ik had nog geen ontsluiting en ze zei dat het dus voorweeën waren. Pas als ik puffend en kreunend van de pijn om de 5 minuten weeën heb dan kan ik weer bellen (of bij bloedverlies of veel slijm). Ondertussen gaat het nog steeds op hetzelfde tempo door. Ik ben maar in bad gaan zitten om te ontspannen. Tussendoor is er niks aan de hand, maar de wee zelf doet toch verdomde pijn! Had stilletjes gehoopt dat dit het was, maar blijkbaar kan het nog erger worden... shit... Ik ben alleen thuis want mijn man is op de brandweerkazerne. Als dit almaar doorgaat en ik niet kan slapen bel ik of hij eerder naar huis komt, want dit is toch niks om in je eentje doorheen te moeten gaan. Wil niet tuttig zijn, maar dit is m'n eerste en weet niet wat ik verder kan verwachten. Moet ook alles zelf doen nu, da's ook geen doen vind ik.
Spannend, klinkt als... kunnen ook wel voorweeen zijn hoor. Wacht gewoon ff af,je voelt wel verschil als het echte weeen worden.
Spannend zeg, ik hoop voor je dat het doorzet. En als het niet meer gaat laat je je mannetje toch lekker naar huis komen. Veel succes en hou ons op de hoogte he!
vind het vervelend om te zeggen, maar het wordt nog wel erger hoor! maar elke wee die je hebt gehad komt niet terug en brengt je een stapje dichterbij je kindje laat je mannetje toch lekker thuiskomen als het kan, is toch veel fijner voor je....... succes
erg he meis! Ik heb hier ook al een weekje last van. Regelmatig harde buiken die doortrekken naar mijn onderrug. Is idd een menstruatiegevoel. Als ik klok dan komen ze regelmatig, maar jah, het zet niet echt door. Eergisteren kreeg ik het er warm van...om de vijf minuten..een half uur lang. Ik dacht: "he, he....het is dan nu echt begonnen." Maar daarna kwamen ze om de 7 minuten, 10 minuten en hupsakeetje...weg waren ze. Echt balen en het maakt mij best een beetje onzeker hoor!
Mirella...? Leef je nog? Hoe is 't nu? Je maakt 't wel spannend, hoor! Hopelijk gaat het snel ECHT beginnen. Succes in ieder geval. Liefs Niki
JA MEIDEN HET IS GEBEURD! ZONDAG OM 10.08 UUR IS MIJN DOCHTER GEBOREN! Ze heet Charlie en ik ben helemaal verliefd op haar! Ik zal gauw mijn bevallingsverhaal tikken. Het viel niet mee hoor! Inderdaad de pijn werd erger... Alvast sterkte aan alle meiden die nog moeten hier! liefs Mirel