Wanneer kon jij wel door de grond zakken?

Discussie in 'De lounge' gestart door dochters, 15 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. momfertje

momfertje Bekend lid

8 jul 2011
    779
    0
    0
    leidinggevende kinderopvang
    Zuid Holland
    Oversteken op het zebrapad en dan natuurlijk voor de wachtende auto's op je gezichtje vallen.... Hahaha, oh wat heb ik me geschaamd

2. mimi83

mimi83 Niet meer actief

Ik snap dat je het niet leuk vond maar ik denk dat diegene er waarschijnlijk geen enkele moeite mee had. Ik zou het in ieder geval niet eens registreren ( zit ook in rolstoel). ik zeg het zelf ook. Ik loop wel even met je mee.

3. Ons Kleintje

Ons Kleintje Niet meer actief

Tijdens mijn stage was ik aan het begin van onze dienst aan het ouwehoeren met mijn collega, ik zat op kickboksen in die tijd en ik deed een trap voor.. scheur ik ter plekke helemaal uit mijn broek.. en ik moest nog heel wat uurtjes werken, dus de rest van de dag in een pjyamabroek van iemand anders gewerkt :)

4. Ons Kleintje

Ons Kleintje Niet meer actief

Oja dat heb ik een keer meegemaakt, maar dan vroeg een klein meisje het aan mij. whoops, ik kon ook wel door de grond zakken.

5. Koesje

Koesje Niet meer actief

Hebben jullie even :D

Ik zat bij een "vriendin" toen mijn ex binnen kwam. Ik baalde als een stekker en schreef een sms waarin onder andere stond wat voor lul het was bla bla bla maar ipv naar een andere vriendin stuurde ik de sms naar hem... Ik hoorde dus zijn tel af gaan waar ik bij zat en zei maar gauw dat hij die sms niet hoefde te lezen (wat hij dus wel deed.. Oeps);)

Nadat ik het mijn mijn toenmalige vriend gezellig had gemaakt en weer beneden stond bij zijn ouders in de woonkamer kwam ik erachter dat mijn broek binnenste buiten zat.

Ik belde bij de buurvrouw aan om een pakketje op te halen. Toen ze open deed en ik het pakketje had vroeg ik of ze ah klussen was omdat haar kleren er nogal vies en oud uit zagen. Waarop ze zei nee hoor hoe kom je daarbij...

De telefoon bij mijn werk deed het een halve dag niet. Toen hij het weer deed belde een klant die zei dat de telefoon het zolang niet had gedaan waarop ik vroeg doet hij het nu wel.:D

6. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    Ik was een keer op een nascholing en ging in de pauze naar de WC, stond een rij en er stond ook een man tussen... dus ik wilde behulpzaam zijn en zij tegen hem, daar is de mannenwc hoor! Zegt hij ook nog "ja dus?"Ik kijk toch eens wat beter... blijkt het dus een vrouw te zijn :$
    Maar even voor mijn verdediging, wel een heeeeuuul mannelijke vrouw :D
    Kon toen echt wel even door de grond gaan!

7. kris8

kris8 VIP lid

17 aug 2009
    8.032
    3
    36
    ach met regelmaat. Pas; parkeer mijn auto en loop weg.. net van het parkeerterrein denk ik: " heb ik mijn auto op slot gedaan? " draai me om en klik hem op slot... loop achteruit wat stappen .... en loop zo keihard tegen een paaltje aan.. en val. En ja het was vrij druk daar..

Van de week op mijn nieuwe werk zat ik in een programma waar ik maar niet uigelogd kwam hoogst irritant.. en maar zoeken het lukte niet.. dus ik dacht.. ik laat me niet kennen ik ga het gewoon vragen. Iedereen heeft wel eens een vraag. Dus ik loop de gang op en de eerste die ik tegen kom is mijn nieuwe baas.. die vraagt: " Lukt het allemaal.. ? " dus ik : " nou best ok, maar nu heb ik me toch een stom probleem.. " dus hij zegt dat hij wel even mee wil kijken.. OK ..
    dus wij naar mijn computer en mee dat ik hardop zeg dat ik dus niet uitgelogd kom waar ik ook zoek zie ik rechtsboven een enorme knop.. : UITLOGGEN... waarom ik dat niet eerder gezien had weet ik ook niet..
    Gelukkig kon hij erom lachen.. Ik ( nog ) niet..

Deel Deze Pagina