Joris is 4 jaar en 3 maanden, maar kan dit nog een hele tijd waarschijnlijk niet. Hij heeft een spraakprobleem, en spraak en motoriek gaan samen. Dus vind het sowieso heel knap van alle kids hier wat ik zo lees!
haha onze zoon wil uberhaupt nog niet fietsen ( hij vind het ook niks aan) Laat staan zonder zijnwieltjes Denk dat wij bij 5-6 jaar uikomen Maar ik vind 3.5 snel hoor. Goed van haar!!
Hier hebben de oudsten nooit een loopfietsje gehad Hier nam ik ze met 3,5 mee naar het grasveld. Haalde de wieltjes eraf en dan op het gras leren fietsen zonder wieltjes (scheelt schaafplekken...) binnen een half uurtje flink oefenen fietsen ze zo weg zonder die wieltjes.
esmee kan nog niet eens fietsen met zijwieltjes, ze heeft een mooie fiets staan maar wilt gewoon niet fietsen.
Sofie fietst sinds vandaag zonder zijwieltjes en wat is ze trots! Grote zus had de zijwieltjes eraf geschroefd en het haar geleerd. Ze is nu 3 jaar en bijna 5 maanden.
mijn kinderen waren allebei 5. ze kregen met hun vierde verjaardag een fiets.( ik was alleenstaand en moest en dus hard voor sparen en ik vind 4 een hele speciale leeftijd vandaar met hun 4 een fiets.) bij beide heb ik een jaar later de wieltjes eraf gehaald. tegenwoordig krijgen ze veel vroeger fietsjes dus wellicht leren ze het dan vroeger. of ze dan ookal iets snappen van aan de rand fietsen en links en rechts kijken weet ik niet.