Wat ik zo lief vind aan joey hij is nu 3mnd en dit is er gebeurd in een korte periode: Hij keek naar mijn moeders foto en zei Awwwww met een smile op zijn gezichtje Mijn broer zit op de bank en ik draaide joey naar links (want hij heeft een voorkeurshouding) terwijl hij zijn koppie naar beneden wees Hij zag dus even mijn broer niet en zei HUH? We hebben een kleine 2 dagen steeds het woord hallo tegen hem gezegt Hallo joey! Toen zei hij Alloohhh! Ook het woord HOI toen ik het tegen hem zei ook een paar dagen achter elkaar Wat nou liever is ik vroeg hem of hij in de box wou zei hij NEE Mijn man hoort dezelfde klanken uit joey komen en zegt tegelijkertijd met mij bijv NEE als joey het jengelt Zijn we nou zo vaag en willen we dingen horen of is dit pure toeval? Want heel mijn kop zegt hij kan dit niet bewust zeggen het is een klank die hij nadoet
Oooh das wel heel erg vroeg! Ik weet niet hoor maar denk niet dat hij bewust deze geluiden zal maken. Maar wel leuk in ieder geval.
Hij maaktwaarschijnlijk gewoon klanken...en dat zijn meestal klanken die ze vaak horen. Kan me niet voorstellen dat een baby van 3 maanden bewust nee zegt.
Aaaah wat lief zeg! Je zult wel hele dag met camera op filmmodus in je hand lopen hihi. Welk spraakwater heb je je zoontje gegeven? Hehe. Het zalinderdaad zo zijn dat hij de klanken overneemt dus het is geen toeval hoor, vooral niet als je man dit ook hoort.
Je zoontje neemt klanken over naar alle waarschijnlijkheid maar dit is nog niet bewust. Dat kan ook niet want hij is zich nog niet eens bewust van zijn eigen ik. Wel ontzettend gezellig hoor zo'n kletser in huis!
Ja idd het is de klanken die hij nadoet dan he? Apart en zooooooo cute! Ik probeer het te filmen met als die baby op youtube die hello zei tegen zijn mama ook 3mnd oud ofzo Maar het mag niet baten als hij de camera ziet kijkt hij als een zombie Ik kan alleen foto's of video's maken als hij slaapt Maar blijf het proberen! Dan zet ik gelijk op zp