Met een kleine 7 maanden kon ze goed zelfstandig zitten en ook zo lekker zitten spelen. Zelf gaan zitten kan ze nog niet helemaal
kan me er niks bij voorstellen dat Juliën over 2 maanden al zelf zou kunnen gaan zitten. haha. Wat leuk om te lezen allemaal....
Hier met 9 maanden. Nadat ze ging kruipen, ging ze ook uit zichzelf zitten. En toen zat ze echt stevig.
Met 6,5-7 maand erg stevig zitten, spelen,kijken etc. zonder om te vallen Maar nog niet vanuit lig naar zit, zit er voorlopig ook niet in hoor.
Bij 6,5 maand kon hij goed zelf zitten, elke dag wat langer. Nu een week of drie later wil hij niet anders meer, en speelt vooral zittend!
hier kan ze zelf zitten maar nog niet echt stabiel...valt vaak nog om... Ook zelf gaan zitten kan ze dan ook nog niet... wel rollen, vooruit en achteruit schuiven/tijgeren en op handjes en knietjes zitten, erg schattig om te zien!!!
fynn zat met 5 en 2 weken zelf en met 6 maanden ging hij kruipen en zitten.met 6maanden en 2 weken ging staan (hoezo sprongetje)
Nina ging met 6 maanden al zelf zitten... vanuit lighouding schuin omhoog en opduwen met dr armpjes haha ze stond ook al met dr billen omhoog en handjes op de grond toen ze een half jaar oud was.... Dus zij was best snel...
Ziva kon zitten van 4,5 maanden. Sinds enkele weken kan ze ook zelf gaan zitten (uit lig of kruip). Ze is wel een heel snelle dame, hoor
Mijn zoontje zit nog niet. Als ik hem neerzet valt hij meteen om. Hij wil de hele kamer door tijgeren, dat vindt hij veel interessanter. Het is een beweeglijk mannetje. Tijdens het tijgeren probeert hij weleens te gaan zitten, maar dat lukt nog niet. Ik zie wel allemaal snelle jelles hier. Of de mijne is gewoon laat, kan natuurlijk ook.
HIer zat madam al met 5,5 maand zelfstandig (beetje wiebelig) en met de 8 maanden zat ze voor het eerst in het fietsstoeltje. Nu is ze bijna 10 maanden en vandaag kon ze voor het eerst vanuit buikligging naar zit.
zo wat sommige kindjes flink!!!! maddox kan wel zitten maar nog niet zelfstandig. andere dingen als kruipen, zn billen met zn handen en voeten omhoog duwen en de hele dag omrollen van buik naar rug en rug naar buik doet ie dan wel weer.
Wat ik lees zijn vooral de meiden heel snel. En jongens zijn altijd minder snel...ik was zelf ook heel snel met alles maar mijn vriend niet...