Wanneer kon jouw uk zelfstandig zitten?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Roozjuh, 30 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    woonbegeleider psychiatrie
    Leusden
    hier meisje van 8 maanden die net het onder de knie heeft gekregen om los te zitten.

2. chantal29

chantal29 Fanatiek lid

30 jul 2007
    1.714
    0
    0
    Met een kleine 7 maanden kon ze goed zelfstandig zitten en ook zo lekker zitten spelen. Zelf gaan zitten kan ze nog niet helemaal

3. Momfulness

Momfulness Niet meer actief

kan me er niks bij voorstellen dat Juliën over 2 maanden al zelf zou kunnen gaan zitten. haha. Wat leuk om te lezen allemaal....

4. kleinvisje

kleinvisje Niet meer actief

met 6 maanden goed kunnen zitten met neerzetten en met 7-8 maanden zelf zitten

5. Polletjepiek

Polletjepiek Niet meer actief

Hier met 9 maanden. Nadat ze ging kruipen, ging ze ook uit zichzelf zitten. En toen zat ze echt stevig.

6. Popsel

Popsel Actief lid

24 jun 2007
    281
    0
    0
    Met 6,5-7 maand erg stevig zitten, spelen,kijken etc. zonder om te vallen :D
    Maar nog niet vanuit lig naar zit, zit er voorlopig ook niet in hoor.

7. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Mijn zoontje kan sinds een paar dagen zelf zitten als wij hem zo neerzetten.

8. grietje

grietje Fanatiek lid

16 okt 2009
    1.918
    0
    0
    Bij 6,5 maand kon hij goed zelf zitten, elke dag wat langer. Nu een week of drie later wil hij niet anders meer, en speelt vooral zittend!

9. claudia2008

claudia2008 Bekend lid

14 jun 2008
    686
    0
    0
    hier kan ze zelf zitten maar nog niet echt stabiel...valt vaak nog om...:D
    Ook zelf gaan zitten kan ze dan ook nog niet...
    wel rollen, vooruit en achteruit schuiven/tijgeren en op handjes en knietjes zitten, erg schattig om te zien!!! :)

10. Amfy

Amfy Niet meer actief

fynn zat met 5 en 2 weken zelf en met 6 maanden ging hij kruipen en zitten.met 6maanden en 2 weken ging staan;)
    (hoezo sprongetje)

11. Nina ging met 6 maanden al zelf zitten...
    vanuit lighouding schuin omhoog en opduwen met dr armpjes :D

haha ze stond ook al met dr billen omhoog en handjes op de grond toen ze een half jaar oud was....

Dus zij was best snel...

12. Meilan

Meilan Bekend lid

18 okt 2008
    639
    0
    0
    Liner Manager
    Antwerpen
    Ziva kon zitten van 4,5 maanden. Sinds enkele weken kan ze ook zelf gaan zitten (uit lig of kruip). Ze is wel een heel snelle dame, hoor ;)

13. Paarse80

Paarse80 Fanatiek lid

5 okt 2008
    4.473
    1
    38
    Vrouw
    Thuis
    Mijn zoontje zit nog niet. Als ik hem neerzet valt hij meteen om. Hij wil de hele kamer door tijgeren, dat vindt hij veel interessanter. Het is een beweeglijk mannetje. Tijdens het tijgeren probeert hij weleens te gaan zitten, maar dat lukt nog niet. Ik zie wel allemaal snelle jelles hier. Of de mijne is gewoon laat, kan natuurlijk ook.

14. teigetje1

teigetje1 Fanatiek lid

18 jun 2009
    2.299
    116
    63
    Zuid-oost brabant
    HIer zat madam al met 5,5 maand zelfstandig (beetje wiebelig) en met de 8 maanden zat ze voor het eerst in het fietsstoeltje. Nu is ze bijna 10 maanden en vandaag kon ze voor het eerst vanuit buikligging naar zit.

15. lennylenn

lennylenn Niet meer actief

zo wat sommige kindjes flink!!!! maddox kan wel zitten maar nog niet zelfstandig.

andere dingen als kruipen, zn billen met zn handen en voeten omhoog duwen en de hele dag omrollen van buik naar rug en rug naar buik doet ie dan wel weer.

16. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Wat ik lees zijn vooral de meiden heel snel.
    En jongens zijn altijd minder snel...ik was zelf ook heel snel met alles maar mijn vriend niet...

17. Meilan

Meilan Bekend lid

18 okt 2008
    639
    0
    0
    Liner Manager
    Antwerpen
    Ja, ze zeggen dat mannen lui zijn, hé. En dat begint al héél vroeg ;)

Deel Deze Pagina