Wanneer kon jullie baby zich omdraaien naar zijn buik?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door RianneD, 5 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Andrea001

Andrea001 Bekend lid

9 jan 2006
    932
    0
    0
    in de zorg
    Ons meisje kan sinds een week op haar zij rollen en ook bijna doorrollen naar hij buik. Ach geen haast, komt vanzelf hoor. Ties zal vast niet tot zijn 18de op zijn rug blijven liggen :p .

2. Lientje

Lientje Fanatiek lid

24 nov 2005
    4.063
    0
    0
    Financieel advies
    Zeeland
    Met 4 maanden, maar ze kan nog steeds niet terugdraaien. Dan ligt ze op haar buik en begint te huilen omdat ze niet terug kan.

3. beertje1985

beertje1985 Bekend lid

4 dec 2006
    733
    1
    0
    Fien heeft het voor het eerst gedaan met 3 maanden denk ik? Nu is ze bijna een jaar en ze schijnt het vergeten te zijn, want ze doet t niet meer..

4. sim

sim Niet meer actief

elijah heeft zich vannacht van rug naar buik gerold, zo grappig, hij sliep sinds 2 of 3 dagen ineens op zijn zij, vond het wel een beetje eng, maar vannacht hoorde ik m ineens huilen en kwam ik op de kamer en lag hij op zijn buik wat in het rond te kijken. wel een gerusstelling dat hij zich op kan duwen, dus niet met zijn neusje plat op het matras gaat liggen :D

5. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    wij moeten het oefenen van de fysio, en daardoor heb ikhet idee dat het niet zo lang duurd voor die het zelf kan. met een beetje hulp gaat het al bijna vanzelf

hij draait nu in ieder geval steeds op zijn zij

6. Mey

Mey Actief lid

9 jun 2007
    142
    0
    0
    Maatschappelijk werkster
    Eindhoven
    Sinds een week draait hij van zijn rug naar zijn buik en vindt het razend interessant omdat de wereld er dan heel anders uit ziet ineens. Terug kan hij nog niet. Zitten en staan wil hij wel als je hem vasthoudt.

7. Wenniepenny

Wenniepenny Fanatiek lid

22 jul 2005
    3.329
    0
    0
    Daan kan sinds hij 3 maanden was van zijn zij naar zijn rug draaien, en van zijn rug naar zijn zij. Naar zijn buik gebeurt soms per ongeluk als hij te ver doordraait. Terugdraaien vanaf zijn buik kan hij nog niet.

Groetjes, Wendy

Deel Deze Pagina