toe aan een hoofdkussen?

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door annetske, 6 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. annetske

annetske VIP lid

14 sep 2007
    5.112
    1
    0
    Friesland
    het valt mij de laatste dagen op dat mijn zoon veel intresse toont voor mijn hoofdkussen op bed, hij gaat er op liggen en gaat dan nep-slapen ;) en sinds een paar dagen als ik 's avonds nog even bij hem kijk ligt hij op een knuffel van hem... nu dacht ik die is toe aan een hoofdkussen in zijn bed. Zou dit zo zijn? of moet ik het gewoon eens gaan proberen? want ik denk dat ik dan een peuter hoofdkussen haal voor hem.

2. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.809
    3.339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    onze dochter pakte sinds een paar dagen telkens haar sierkussentje mee.. Ook als ze op de grond ging slapen ;) . Dus we hebben ook maar een peuterkussen gekocht, dat is iets minder zweterig dan zo'n sierkussen..

3. Suzanne75

Suzanne75 Fanatiek lid

8 mrt 2007
    1.662
    1
    0
    Mijn zoontje heeft meteen met zijn eenpersoonsbed een peuterkussen gekregen. Heerlijk vindt hij het. Dat was overigens met net 2 jaar.

4. Xociquetzal

Xociquetzal Actief lid

15 jul 2007
    438
    0
    0
    Huisvrouw
    uithoorn
    mijn zoon heeft een tijdje een peuterkussen, hij is nu net 2 geworden, maar slaapt echt niet meer zonder terwijl ik wilde wachten tot ie ruim 2 was. maar hij bedacht met 1,5 dat zn knuffel een goede kussen was en dat vond ik toch iets minder.

5. yinte

yinte Fanatiek lid

28 jul 2008
    4.513
    1
    0
    mama en huismanager
    omgeving breda
    ik heb toen ze overgingen naar een groot bed in een beddenspeciaalzaak zo'n kinderkussen gekocht die zijn platter en ademen als hij eronder komt te liggen. ze waren toen nog net geen 2 jaar. dus ik denk dat het prima kan. waarschijnlijk vind ie het wel interesant. lekker doen zou ik zeggen.

6. annetske

annetske VIP lid

14 sep 2007
    5.112
    1
    0
    Friesland
    Gistermiddag heeft hij heerlijk geslapen met zijn kussen, hij vond het reuze intresant. maar gisteravond kwam er in ene een gil over de babyfoon "mama kussen uit"! toen moest het kussen dus uit bed haha. Heb ik het maar uitgehaald... hij vind het dus wel reuze intresant maar is er geloof ik nog niet helemaal aan toe haha.

7. fokje

fokje Fanatiek lid

14 mei 2007
    3.313
    0
    0
    verzorgende
    friesland
    jelle stopte continu zijn knuffels onder het hoofd en zijn handen , wij hebben hem toen een kussen gegeven en hij slaapt er heerlijk op
    hij was toen nog geen 2 jaar

8. Lexie74

Lexie74 VIP lid

14 sep 2006
    9.364
    200
    63
    Vrouw
    loonadministratrice
    nop
    Hier ook ongeveer rond 2 jaar een peuterkussen gekocht, maar 9 vd 10 x gebruikt ze haar knuffel als kussen

9. annetske

annetske VIP lid

14 sep 2007
    5.112
    1
    0
    Friesland
    Mijn zoon slaapt nu 5 nachten op zijn hoofdkussen en het gaat prima! hij slaapt nu zelfs beter. slaapt 's ochtends langer en 's middags ook langer, dus ik ben tevreden en hij ook ;)

Deel Deze Pagina