Anouk draait sinds afgelopen zaterdag af en toe haar ogen weg. Eerst was dit op zich wel grappig omdat ze het deed als mijn zwager gekke bekken aan t trekken was. Nu deed ze het vandaag ook ineens zonder enige reden. T hoeft niets te zijn, maar stiekem maak ik me best zorgen. Daarnaast is ze al sinds vorige week woensdag verkouden en heeft ze sinds gisteren koorts. Gisteren was de top 39,1 en dat sukkelde zo'n beetje de heel dag, maar vandaag had ze eigenlijk nergens last van. We zijn lekker naar de dierentuin en de Ikea geweest. Bij de Ikea werd ze wel wat jengelig, maar wij dachten dat dit kwam omdat ze moe was. Ze heeft vandaag 1 slaapje gemist. In de auto viel ze niet in slaap, terwijl ze normaal binnen een paar minuten knock-out is. Thuis aangekomen heb ik haar meteen naar bed gedaan, ze voelde toen nog redelijk normaal, niet zo heel erg warm dus. Mijn vriend had haar rond 18:00 weer uit bed gehaald en merkte ook niks aan haar. Ze dronk wel heel erg veel en wilde eigenlijk niet echt eten, maar dat is al een paar dagen zo dus proberen we het nu ook in etappes. Toen ik haar naar bed deed rond 20:00 voelde ze toch wel weer wat warm aan en ja hoor 38,7. Nu moet ik wel zeggen dat ze sinds een aantal dagen ook enorm kwijlt en flink aan t snotteren is. Maar dit zo allemaal bij elkaar genomen vind ik het toch best vreemd. Zouden het tanden/kiezen kunnen zijn of misschien toch iets meer? Ik heb al gezegd dat als ze morgen nog koorts heeft ik echt even naar de HA ga, maar ik vraag me af of anderen dit ook hebben meegemaakt? Sorry voor het lange verhaal, maar ben echt een beetje ongerust! Liefs, Duveldraakje
ik zit met een soortgelijk verhaal, en ga morgen ook de ha bellen...Gewoon doen als jij je ongerust voelt!
ik heb er ook geen ervaring mee maar zou dat uit voorsorg de ha ook bellen, weet je inmiddels al meer?
Vanochtend had ze 36,3 qua temp. dus koorts heeft ze gelukkig niet meer. Helaas lig ik zelf nu wel in de lappenmand en ga dus straks ook even naar de HA voor ons beide. Anouk is vandaag bij mijn schoonmoeder dus dat is gelukkig wat makkelijker. Zij zal haar vandaag ook goed in de gaten houden alleen kan ik helaas niks zeggen over het wegdraaien van haar ogen omdat er dan meteen een heel medisch circus opgezet wordt terijl er misschien dus helemaal niks aan de hand is. Ik ga het in ieder geval even bespreken met de HA en als hij het nodig vind eventuele verdere onderzoeken te doen dan gaan we dat gewoon doen. Ik maak me nu maar gewoon niet te druk en vraag gewoon aan de HA wat hij denkt. Liefs, Duveldraakje
Ik heb t even nagevraagd aan de HA en hij zei dat ik het nog een aantal dagen aan moest kijken. Vooral goed opletten op welke momenten ze har ogen weg draait en als ik het dan nog niet vertrouw moet ik even met haar langs komen. Hij zei dat ik me niet druk hoefde te maken hierover, maar gewoon even in de gaten houden! Liefs, Duveldraakje