Mijn man voelde de baby heel licht rond de 20 weken. Deze week voelde hij de baby veel beter schoppen
In het begin van week 19 kon ik de kleine voelen. En vanaf precies 20 weken mijn man. De kleine reageert vooral op warme handen. Vindt ze helemaal geweldig. Ik voelde eigenlijk direct schopjes. Geen gekriebel of plopjes maar duidelijk een beweging tegen mijn buikwand. Vanaf het moment dat ik de kleine mocht gaan voelen is er gelukkig nog geen dag voorbij gegaan dat ik haar niet gevoeld heb. En het wordt alleen maar meer en meer. Auto rijden vindt ze super en warme handen. Maar ook als ik met mijn buik tegen het bureau aanzit wil ze tegen het bureau schoppen. Dus eigenlijk overal waar ze druk voelt. Geniet er lekker van! Vind het super. En wat een privilege wij als vrouw hebben dit te mogen voelen.
Van de week heeft mijn man het gevoeld. En eergisteren lag ik in bad, en lag die kleine te schoppen. En zag ik mijn buik bewegen
leuk is dat allemaal.. die beweginkjes.. Hier ook met 20 weken.. en ook met 14 weken maar volgens anderen is dat onmogelijk, dus geen idee welke parasiet de hik had toen..
Ik kijk daar ook zo naar uit! Sinds vorige week weet ik zeker dat ik mijn kindje af en toe voel kriebelen. Maar vannacht werd ik wakker en voelde een aantal keer op een plek 'schokjes', als ik mijn hand erop legde. Zou dat de baby zijn geweest? Want dat zou betekenen dat mijn man de baby ook kan voelen. Zou echt helemaal geweldig zijn!
ik voel mijn kindje vanaf vorige week, maar mijn partner nog steeds niet, komt waarschijnlijk omdat de placenta aan de voorzijde ligt en daardoor duurt het wat langer..
ikzelf met 18 weken, mn vriend met 19 weken en sinds ong een week zie ik het ook, dat mn buik iets beweegd. op dit moment voel ik het schoppen
Ohh ik moet dus nog wel even wachten... Kan bijna niet wachten! HiHi.. wil zo graag mijn kleintje kunnen voelen. En uiteraad wil mijn vriend ook graag zijn beebje voelen! Liefs Kiss