even een leuk verhaal hoor ons kleine ventje gaat altijd met zn papa onder de douche, het badje vind hij ook ok maar hij staat niet te juichen..ja het water wordt nu eenmaal koud als je erin ligt. meneertje is echt een warmtediertje als je met hem onder de douche gaat en hij voelt het water langs zn ruggetje glijden zet hij zich af en gaat er met zn hele hoofd onder hangen..je moet hem er dan zelf onder uit halen en dan doet hij het vervolgens weer, heerlijk vind hij het haha echt zoooo grappig doet jullie kindje ook iets geks onder de douche?
haha wat liefff johh! en zeker fijn dat hij het zo lekker vind.. ons meissie gaat ook altijd met papa mee douchen en hapt dan het water van zn schouder af haha zo grappig om te zien ook, ook heeft ze altijd hele verhalen onder de douche.
Nathan gaat ook regelmatig mee onder de douche. Ligt dan op onze arm met zijn hoofdje naar beneden. Hij vind het heerlijk. Gister moest hij alleen poepen terwijl ik zijn billen in mijn hand had Ach wel meteen weer schoon natuurlijk
dat deed dice ook maar als hij nu watr in z'n gezicht krijgt krijg hij een pruillipje en probeert het te vermijden
Hahaha, wat leuk om te lezen! Wij hadden pas ook zoiets grappigs, Sharon zat in bad in de douchecabine en papa stond ernaast te douchen, op een gegeven moment gaat hij door zijn hurken om haar haartjes te wassen met shampoo. Mja, mevrouw zag wat tussen zijn benen bengelen en ging ertegenaan slaan . Terwijl ik het opschrijf denk ik 'oops' maar op dat moment kon je mij echt opvegen van het lachen.
Jelle kan inmiddels zelf staan onder de douche, maar hij staat eronder als een soort schildpad... Zijn lijf eronder maar zijn hoofd helemaal naar voren, zodat hij maar geen water op zijn hoofd krijgt... Je begrijpt dat haren wassen hier een drama is...
Milan steekt altijd z'n tongetje zo ver mogelijk uit, om zo te proberen het water op te drinken. En hij probeert altijd de stralen vast te pakken, en dan kijkt 'ie helemaal verbaasd als het niet lukt!
Silke probeert in de douchekop te bijten... (we hebben zo'n hele grote platte) Ze zit meestal bij mij op schoot en ik hou de douchekop vast en dan gaat zij bijten. Zooo grappig!
wat lief zeg, leuk he de dingen die ze doen! Dean gaat hier alleen in bad, klein laagje in de badkuip en dan gaat ie helemaal wild met zijn speeltjes en gebruikt het einde van de bad als glijbaan, en tegenwoordig (is weer nieuw) gaat op op zijn buikje liggen erin en maakt ie zwembewegingen (waar ie het vandaan heeft geen idee) hij gaat ook op zijn ruggetje liggen en liggen trappelen, je ligt helemaal in een deuk soms om de dingen die ze uitspoken..
hahaha ben gewoon hardop aan het lachen! vooral het, ooh papa wat heb jij voor iets interessants tussen je benen hangen verhaal en het schildpadje hihihi! echt van die schattige dingen hebben die kleintjes geniet er echt van
Hihi het schildpadje zie ik ook helemaal voor me, hoe schattig! Tobe vindt douchen ook helemaal fantastisch. Hij kan nog niet zoveel maar hij ligt dan met grote ogen en mond wagenwijd open op mijn armen. Echt prinsheerlijk te kijken dus... Zo lief Als er water in zijn mond komt vindt ie dat overigens minder leuk. Hij heeft al een paar keer moeten spugen daardoor.
hier gaat xander ook altijd samen met papa onder de douche. Wij zetten het badje er ook onder en dan kan mijn man xander af en toe in het badje zetten als xander te zwaar wordt of te wild (xander is helemaal gek van bad en douche en ook erg druk eronder) Maar ik kleed xander altijd uit en gaat mijn man alvast onder de douche om hem op temperatuur te bregen, en dan breng ik xander. Als mijn xander overneemt doet hij altijd eerst ze billen onder de douche en xander knijpt ze dan altijd heel snel samen, en daar moeten wij altijd erg om lachen. we hebben ook wel eens gehad dat xander moe was en we hem in ze badje hadden gezet en meneertje vondt het warme water blijkbaar nog slaap verwekender want ze billen hadden amper het water geraakt en xander was al in slaap gevallen en we hebben toen ook alles slapend bij hem gedaan. van wassen tot ze haar, dat was ook erg grappig groetjes miranda
Hihi moet altijd erg lachen om de verhaaltjes van Jelle (met zijn mandarijntjes-obsessie ) Zie het nu ook weer voor me