wanneer konden julie baby's zitten en kruipen

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door moona1, 9 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. moona1

moona1 Actief lid

30 jul 2008
    228
    0
    0
    den haag
    Hay mizzy,

ja leuk he vergelijken,

die van mij eet al zelf een hele liga op brood eet ze wat moeizaam en die potjes 8 maanden eet ze wel maar ik doe er zo lang over hahah ik doe nu om de dag de eene dag 6 maanden die is weg in 5 minuten en de andere dag 8 maanden,of ik doe de 8 maanden in de staafmixer hoor want het maakt niet uit als ze daar wat later mee zijn heeft me zus ook zo gedaan en het is allemaal goed gekomen.
    die van mij weegt 8 kilo nog wat en is dacht ik 72 cm ze heeft mt 74.
    ze is echt een bollie hahah.
    je moet je kleine gewoon een liga in zijn hand geven en erbij blijven dan leren ze ook goed met stukjes omgaan het is wel eng want eerst kunnen ze een beetje stikgeluiden maken maar het gaat vanzelf.
    Alleen wat hier erg vervelend is dat ze na het warm eten eigelijk om half 7 al moe is en de fles van 7 uur niet helemaal opdrinkt en ook geen pap of rijstebloem lust waardoor ze de laatste tijd weer s nachts honger heeft das wel balen want dan moet ik haar rond 22 uur toch weer een fles geven.

2. mizzy

mizzy Actief lid

26 jun 2007
    142
    0
    0
    kapster
    '

ooh en als je die fles ergens s/middags geeft dan. dat hebben we dus bij jj ook gedaan omdat jj voor het slapen ook geen fles meer wilde. toen hebben we bij het fruit eten maar ook een fls gegeven i.p.v sávonds

3. linda221

linda221 Fanatiek lid

5 jun 2007
    3.274
    0
    0
    apothekersassistente
    beverwijk
    noa begint nu een beetje te zitten...in de kinderstoel gaat al goed...echt los zitten doet ze ook al maar moet er wel bij blijven want ze valt zo om...ze zwaait sinds 1 week iedereen gedag...echt schattig:p en kruipen doet ze nog niet...wel tijgeren...

4. dotje1986

dotje1986 Fanatiek lid

25 apr 2007
    1.759
    194
    63
    Jenna kon met 5 maanden zitten. Met 10 maanden kon ze zelf gaan zitten en met 10,5 maand kon ze kruipen. Zelf staan kon ze ook met 10,5 maand.

5. annetske

annetske VIP lid

14 sep 2007
    5.112
    1
    0
    Friesland
    mijn zoontje was net 8 maanden toen ging die zelf zitten en een week later ging hij kruipen. Crost nu de hele kamer kruipend door ;)

6. moona1

moona1 Actief lid

30 jul 2008
    228
    0
    0
    den haag
    hee hee nee dan houdt ze het echt niet vol de hele nacht.

hoe zwaar weegt jou kleine en de lengte.

gr. moona

7. sonja

sonja VIP lid

5 mrt 2006
    5.270
    0
    0
    bejaardenzorg
    DenHelder
    7 maanden kon esmee zitten en met 8 maanden zitten zonder nog om te vallen en niet veel later ging ze zelf zitten.
    kruipen had ze geen zin in ,schoof met dr billen over de grond en met ongeveer 10 maanden begon ze te kruipen en kwam ze er achter dat ze zo sneller voor uit kwam.

8. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Ze kan blijven zitten wanneer ik haar neerzet sinds zo'n 3 weken. En sinds een dag of 3 is druk bezig om te kruipen (al gaat het nog niet zo soepel :) )

9. marissie

marissie Actief lid

14 jun 2007
    348
    1
    0
    Beide deed hij met zes maanden, met zeven maanden kon hij staan en niet veel later liep hij langs de box enzo. We dachten dat hij dus vast extreem snel los zou lopen, maar hij lijkt het wel prima te vinden nu hij zich goed kan verplaatsen. Maar we hebben geen haast ;)

10. Djenno zat met 6 maanden ( een week voor we op vakantie gingen, wat heerlijk was dat!) en kroop met 7 maanden.

11. mizzy

mizzy Actief lid

26 jun 2007
    142
    0
    0
    kapster
    de laaste ker dat ik bij het CB was was een maand gelede hij was toen 7,5 maand en woog 7640 gram en was 68.3 cm lang
    hij is klein. want wij zijn ook allebei klein.

12. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.069
    3.862
    113
    Tijgeren met 7 maanden, ging over in kruipen met 10 a 11 maanden.
    Stevig zelf zitten geloof ik met een maand of 8 a 9.

Deel Deze Pagina