Mijn zoontje van 4 is een flinke kerel en hij past niet meer in het fietsstoeltje dat ik achter op mijn fiets heb zitten. Ik ben dus op zoek naar iets nieuws, maar ik zie door de bomen het bos niet meer. Ik twijfel tussen de yepp junior, bobike junior of de gmg classic. Maar als ik de oude gmg stoeltjes zie, denk ik dat mijn zoon daar ook nog makkelijk in moet passen. Maar die stoeltjes gaan dan maar weer tot 22 kilo. Het liefst heb ik iets waar ook mijn dochter van 2 in kan. Dan heb ik 1 stoetlje achterop, voor beide kids geschikt. Pfff .... weet het echt niet meer!!! HELP!?
Ik heb een stoeltje van Bambino , mijn zoon van 5 zit daar ook nog in. HIj weegt 19 kg ofzo , de zoon van 2.5 zit ook in het stoeltje sinds vorig jaar. Ik vind ze wel ruim en heb hem toen in de uitverkoop voor 15 euro gekocht ipv 30 bij het Kruidvat
De yepp junior is niet geschikt voor je dochter van 2. Wij hebben de yepp maxi. Deze mag al vanaf 9 maanden en is tot ongeveer 6 jaar/22 kg. Ik weet niet hoe groot/zwaar je 4 jarige is? Onze 3 jarige is 102 cm (+/- toevallig vandaag gemeten) en past nog prima.