Onze dochter heeft Shoesme babyproof schoentjes. Ze zijn niet heel erg bestand tegen kruipen helaas, maar dat is geen enkele schoen denk ik. Ik heb wel een ontzettende hekel aan het klittenband, dochter trekt haar schoenen namelijk altijd uit. Ook als we buiten zijn, echt niet handig. Wij hebben de schoentjes gekocht toen we merkten dat ze meer stapjes wilde zetten dan rond de meubels, maar steeds weg gleed. Die schoentjes hebben haar daarmee zo goed geholpen! Binnen een week kon ze echt veel meer en nu kan ze alles ook prima op haar sokken. (Behalve los lopen, daar werken we nog aan ). Dus gewoon kopen hoor.
Je kan wel schoentjes kopen. Alleen moeten deze wel een flexibele zool hebben totdat ze 3 maanden goed kunnen lopen. Ik heb voor mijn zoontje in het begin Schoentjes van Shoesme gekocht. Zijn wel prijzig maar gaven goede steun.
Hier net shoesme extreme flex gehaald. Baby smart paste hij niet, en was ook meer als ze net gingen optrekken volgens verkoopster. Zijn alleen wel dichte schoenen, beetje warm voor nu. Twijfel om sandalen erbij te kopen
Bedankt allen voor de reacties, Ik ga zaterdag maar even shoppen voor de schoentjes Leuke schoenen mammachantal, maar voor de warme dagen wel een beetje warm denk ik inderdaad