Toen ik 17 was heb ik in een onbezonnen bui een tattoo laten zeten. Ik heb ter plekke in de tattoo shop een plaatje uitgezocht en laten zetten. Gelukkig op mijn onderrug, en hij is altijd bedekt door een broek. Je ziet hem alleen als ik buk. Nu ben ik 12 jaar ouder en ben ik niet echt meer een persoon die van tatoeages houdt. Tis gewoon niet echt mijn ding, en ik hou er niet van als ze duidelijk zichtbaar zijn. Nu vind ik het plaatje wat ik als tattoo heb niet echt mooi meer, maar gelukkig zie je hem niet echt. Nu twijfel ik of ik het zo moet laten, of moet laten coveren door iets wat ik wel mooi vind. Ik heb een tatoeage gezien van bloemen, die ik erg mooi vind. Alleen is deze wel vrij groot en zal deze een stuk van mijn onderrug beslaan. Ik wil dat hij onder mijn bh sluiting blijft zodat hij met open rug niet zichtbaar is. Nu draag ik nooit blote truitjes, want heb maat 44. Ohja...lijkt een tatoeage eigenlijk wel bij stevigere mensen? Zie meestal echt strakke meiden met een tattoo. Maar goed mijn dilemma....zal ik als niet tattoo liefhebber toch mijn tattoo laten veranderen? Of zal ik het laten zoals het nu is?
verwijderen is pijnlijker als coveren. Ik persoonlijk vind ze wel mooi, en heb ook maat 44 hoor ook eentje op mijn onderrug. Totaal heb ik er 4 waarvan er maar 1 zichtbaar is ( op mijn pols) D Als je die bloemen echt mooi vind, dan zal ik daarvoor gaan...
Verwijderen wil ik niet! Dan laat ik het liever zoals het nu is. Alleen vind ik het zoals het nu is niet mooi...
Dat kan niemand voor je bepalen Ik zie eigenlijk (bijna) nooit de achterkant van mijn rug en zou het dus zo laten.
Je zegt dat je niet meer van tatoeages houdt, maar je wil je oude wel laten coveren door een nieuwe en ook nog eens grotere? Dan zou ik toch eerder kiezen voor verwijderen, al is dat vrij prijzig. Verder, tatoeages zijn naar mijn mening niet lichaamsgebonden. Of je nou maat 34 of 44 hebt, maakt niet uit. Een tatoeage is iets heel persoonlijks.
Ik zou het lekker zo laten. Ben zelf totaal niet van de tatoos, vind het verschrikkelijk, maar je ziet hem zelf toch nooit! Beschouw het als een foutje, een jeugdzonde en negeer die onderrug gewoon