Ik vroeg me af wanneer jullie zomerkleding kopen voor jullie kids? Ik zit namelijk te twijfelen om de zomercollectie al online te zetten (webwinkel), maar vind het voor mijn gevoel erg vroeg. Al ben ik wel van mening dat de zomercollectie prima doorgedragen kan worden met een romper lange mouw e.d eronder. Linde is daar het grote bewijs van.
Gewoon al erop zetten hoor. Zijn vast al genoeg mensen die neuzen, iets leuks zien en al kopen! Ik doe dat vaak ook als ik iets zie. En dan vooral met de reden dat als het echt zomer is, ik vaak helemaal niks leuks vind (of passend)
Ik zou het gewoon erop zetten. Kyra draagt haar zomerdingen ook gewoon door, inderdaad met een romper met lange mouw en als het een jurkje/rokje is met een leuke dikke maillot of legging.
Ik heb net de eerste bestelling gedaan bij kleertjes.com. Ik ging vorig jaar pas zomerkleding kopen toen het ook mooier weer werd en toen kostte het nogal een klap met geld, dus sindsdien begin ik eerder met kopen. Ik was ook meteen verliefd op de nieuwe noppies collectie, straks is het in Ymke haar maat al op!
Jaa die nieuwe collectie van Noppies is helemaal top! Nadat de wintercollectie een echte teleurstelling was met die bambi. Ik koop nu nog niks, maar over een maand of 2 denk ik, dan gaat mn meisje over naar maatje 80 en kan ik een nieuwe garderobe aanschaffen. Kijken is altijd wel leuk dus ik zal het gewoon doen.
Jongens t/m maat 86 staat online, wie het adres wil moet maar een pb sturen, want denk niet dat ik die hier zo neer mag zetten..
Ik wil nu ook wel kopen! Maar ik durf niet, haha. Ik weet echt niet wat voor maat Sasha straks heeft!
Is ook lastig, maar wat wel een voordeel qua zomerkleding is, is dat je het door kan dragen met rompers lange mouw e.d Linde heeft ook veel "zomerkleding" aan!
Sasha nu niet. Dat is een echte koukleun! (van wie zou ze dat toch hebben ) Die draagt nu een romper zonder mouwen - longsleeve - trui.
Linde: romper korte mouw, longsleeve en dan een zomer jurkje erover heen, of een t-shirt erover heen.
Ok wat een verschil Sasha draagt dan ook een mailloit en een broek eroverheen. Jurkjes draagt ze alleen als we niet echt naar buiten moeten. Maar ik denk dat Linde buiten ook in een zak gaat ofzoiets? Maar ik wil je link wel even eigenlijk, mag dat?
Ja ze zit idd in een zak.. Maar ze heeft het nooit koud, controleer regelmatig haar temp.. adres pb ik je even, want denk niet dat ik dat zomaar hier neer mag zetten..