hoi was vrijdag in een kledingwinkel en hoorde de verkoopster tegen een andere mevrouw zeggen dat een heel deel van de zomerjasjes van filou al uitverkocht is !! en we zijn nog maar februari. da's nu toch wel erg snel he, en ik probeer me nog wel zo in te houden wanneer kopen jullie alles? punt twee: wat geven jullie uit per kind/seizoen? mijn man is aan het zeuren dat ik te veel koop voor mijn dochter. Ik vind dat het erg meevalt, ik koop vooral tweedehands merkkleertjes! ik ben nu voor haar kwijt : 1x 60 euro voor een pak kleding en gisteren 40 euro. Is 100 euro en ik heb echt veel en er zit een nieuwe jas bij . nu moet ze nog schoenen hebben. voor zoon ben ik iets van een 25 euro kwijt maar die moet wel nog véél meer hebben, schoenen, jasje ... maar pak dan nog dat ik aan een 200 - 250 euro zit voor 2 kinderen . is dat veel vinden jullie?
De een vind het veel, ik niet. Ik heb voor Robyn al wat gekocht (paar jurkjes, een broekje, legging en een paar shirtjes en een paar schoenen) en ben nu al 230 kwijt en dan ben ik er nog lang niet.
Ik koop weinig zomerkleding zowel voor mijn kinderen als voor mijzelf. De zomer in Nederland is zo voorbij en bijna nooit echt warm. Dus je kan heel goed doen met spijkerbroeken en t-shirts met lange mouwen. Ik koop natuurlijk altijd wat (korte broeken en zomershirtjes) maar niet veel en ik wacht meestal tot alles ten minste 20-30% afgeprijsd is. Dit jaar hebben de kinderen eigenlijk alleen schoenen nodig. Dat gaat mij ongeveer 300 euro kosten voor allebei.
uhhh wil je het echt weten??? bij baby en dreumis staat shopaholic forum denk dat daar iedereen al zomerkleding heeft ik ben echt al klaar voor mijn meisje en ik vind het niet veel wat je uitgeeft maar ik kan natuurlijk niet in jouw portomonee kijken
De jongste kan nog in de kleding van de oudste, de korte broeken van de oudste passen ook nog wel, dus moet enkel wat tshirts voor hem halen en dan ben ik klaar. Voor mezelf wat topjes in de outlet gehaald en voor de rest gebruik ik wel wat ik nog heb.
Ik heb alleen nog maar een zomerjasje gekocht, maar idd er waren er al heel wat weg, er hingen er nog maar heeeeel weinig! Je moet er echt snel bij zijn!
Mijn zomer(positie)kleding is al tijdje binnen, inclusief schoenen!! Ik kan en wil niet veel uitgeven aan kleding.. ook niet voor mijn kleintje... Ik vind het belangrijk dat de kleding heel is en natuurlijk hip.. maar hoeveel dat dan kost vind ik niet zo belangrijk.. Als ik zo heb gezien hebben ze bij bijv. de h&m ook leuke kinderkleding voor weinig!!
Wij zijn bij ons gezin niet zo heel erg bezig met de allerlaatste mode, wij hebben meer basis kleding zeg maar met zoals ik een paar mooie vesten truien tuniek zeg maar mijn man mooie overhemden draagt hij niet zo vaak longsleeves van pall mall vaak Voor de zomer eigenlijk hetzelfde verhaal gewoon basis kleding met wat shirts tunieken jurkje rokje zeg maar mijn man draagt zomers graag korte broeken van die Baggy dingen tot net boven de knie met een shirt. voor ons werk moet hij redelijk gewoon. Lange spijkerbroek niet dat hij anders wil, en ene shirt voor ons zoontje heb ik eigenlijk van alles wat kwa kleding ben benieuwd hoe lang hij ermee doet, wij gaan in juni naar spanje denk dat ik nog wel een 2 tal korte broeken koop voor hem verder had ik van afgelopen jaar de vakantie van die los zittende broekjes maat 68 maar die passen nog heel goed, verder in spanje en ook hier als het goed warm is is een zwembroekje, luier of alleen een romper veel lekkerder blote billen ook natuurlijk Ik denk dat wij 50-70 euro per volwassene uitgeven voor de kleine ook zoiets maar voor de kleine leg ik nooit geld in ik verkoop kleertjes via internet en daar koop ik nieuw van zeg maar
Ik ben al een tijdje aan het kopen. Heb nog wat shirtjes nodig voor de jongste en wat broekjes voor de oudste. Ben ongeveer 80 euro kwijt per kinds exclusief schoenen en gekregen kleding (schat 100-150 euro per kind, schoenen 50 en we krijgen megaveel kleding).
Ik heb nog helemaal niks gekocht, geen idee trouwens wanneer ik dat ga kopen..? Komende tijd voorlopig nog niet.
hier alleen nog een jas dan zijn we alweer klaar voor de zomer heb ruim 45 nieuwe dingen in de kast liggen...leggings - jurkjes - shirtjes - setjes. oja ook nog schoenen voor de zomer... als ik zo zie wat sommige mensen uitgeven...hier al ruim 350 euro kwijt en heb nog niet alles.
ja hoor ik heb voor allebei mn dochters al veel zomerkleding gekocht.. ook zomerjasjes... jurkjes, broekjes, schoentjes... en komt nog wel meer bij
heb het èèn en ander bij h&m besteld maar het duurt nog 2 weken voor ik het binnen heb (vind ik echt jammer) en zodra het zonnetje gaat schijnen ga ik shoppen,maar ik koop niet zoveel zomerkleding want eigenlijk lopen ze allebei in een romper met een broekje/rokje.
Ik heb ook nog helemaal niks voor de zomer gekocht, niet voor haar en niet voor mezelf. Ben ik nog helemaal niet mee bezig ook, laat het eerst maar s wat warmer worden
ik heb voor de kleine al wel een hoop gekocht. Maar ben er nog niet hoor, ik weet niet precies hoeveel, want ik houd het niet bij, maar een par honderd euro zeker. Meisje groeit niet veel, dus de rokjes en jurkjes die ze van vorig jaar nog past, die kan ze mooi naar het kdv aan.
o en voor mijzelf, ik koop elk jaar wel iets nieuws erbij, maar heb ook nog veel hangen. Vorig jaar juist mn collectie vernieuwd met leggings en tuniekjes.
bij ons kost een gemiddeld kledingstuk toch wel 20-25 euro. Zitten topjes van 50euro bij, jas is al gauw 70 tot 100 euro. Ik moet zeggen dat ik veeeel shop en eigenlijk pas net ben begonnen whahaha Houd eigenlijk niet bij wat het in totaal kost, als het die maand kan.. dan kan het... Maar minimaal 500 euro toch zeker wel!
nou maar je man draagt graag pall mall de mijne ook knap dat ie het red met 50 tot 70 euro maar zomers 2 pall mall spijkerbroeken 2 overhemden 2 shirts 1 korte broek en dat is al over de 500 euro broeken zijn rond de 100 en overhemden ongeveer 75 per stuk shirts meestal rond de 50.