Mijn meiske past nu qua broeken 86 precies (soms al te klein (kort) ) en past nu 92 goed daar zal ze wel even in blijven zitten denk ik zo (al sik naar onze zoon kijk) en het feit dat ze al bezig is net zindelijk worden, al paar keer op potje gedaan en wil ik van de zomer verder mee gaan, dan is qua broeken 92 wel goed. Qua shirtjes echter is 92 al te klein dus ga ik naar 98 en 98/104 (zeker met de korte mouwenm lange mouwen moet ik nog wel omslaan) en qua jurkjes pak ik ook al 98, ze heeft een lang lijfje dus dat scheelt. Ze is nu pas 22 maanden
Nou ik denk dat 75% van Nederland (of wellicht nog meer) echt geen 900 euro of meer inkoopt qua zomerkleding voor een baby.
hihi nee denk het ook niet ik vind een shirtje van 60 euro echt helemaal absurd, ook al zou ik het kunnen betalen zou ik dat nog niet doen gewoon omdat ik dat vanuit een opvoedkundig oogpunt niet echt fijn vind voor onze kids.. wij dragen zelf ook niet echt merkkleding vind dat zo onbelangrijk, ik shop graag naar leuke dingen maar voor 60 euro heb ik heel de zomer lang shirtjes IS trouwens geen aanval maar gewoon wat wij willen meegeven aan onze kids zeg maar, iedereen leeft naar zijn portemonnee en wat zij belangrijk vinden...
Nee dat snap ik en dat bedoel ik ook niet te zeggen. Wat ik bedoel ik dat er dus wel heeeel veel mensen zijn die het wel doen! anders zou het namelijk niet per inschrijving verkocht worden. En zo is het met heel veel merkkleding! En natuurlijk shopt iedereen op de manier zoals hun het kunnen, en begrijp ik best dat niet iederen het er aan kan en WIL uitgeven!!
Hier net zo hoor, zou ook veels te bang zijn voor een heerlijke vlek die je er dus niet meer uit krijgt haha. Koop zelf overal en nergens, laatst zelfs een gehaakt vestje gekocht bij de Wibra waar ik zelf een bloem op heb genaaid, krijg ontzettend veel leuke reacties met de vraag waar ik het vandaan heb Wellicht dat ik weleens iets heel leuks zie van een merk, (zoals nu bijv een vest van z8 voor mijn zoontje) dan koop ik het wel wanneer het niet te gek is.. maar echt niet dat dit standaard is.
Nou heel veel vraag ik me serieus af hoor, hoeveel krijgen ze dan van zoiets binnen? Er zullen zich echt geen honderden mensen inschrijven bij zo'n winkel.
O ja hoor, die zijn er genoeg En als je het kan missen en leuk vindt, waarom niet? Ieder z'n ding toch?
Hier heb ik ook al aardig wat van de zomerkleding voor mijn beide dames binnen. Moet nog wel wat basics. Bovendien koop ik altijd veel meer dan zo "nodig" hebben dus mezelf kennende zal er nog wel het nodige bijkomen. Sommige merken moet je echt snel bijzijn anders is het leukste al weg. Bovendien is dat echt niet alleen in de winkels zo hoor, op Mp is het net zo'n hype. Ik heb in januari tot nu al meer dan de helft van de zomerkleding van mijn dames verkocht, dus het is echt niet alleen in de winkels dat mensen vroeg beginnen met "inslaan".
ben het meteen met je eens dat is ook zo en het is ook net wat je hobby is......de mijne kleding verkopen marktplaats en leuke outlet zoekken maar koop ook veel nieuwe collectie net weer van mim-pi ik heb jurkjes voor amy-lynn van 89,00 euro jasje erbij en legging eronder dan zit je zo over de 100,00 per setje nou en dan heeft ze hier wel meer dan 20 setjes voor de zomer. maar ieder zo zijn eigen ding
ja het is eigenlijk natuurlijk ook zo hoe gek laat je je maken in december kocht ik in een pre order 4 jurkjes van mim-pi meteen betalen en 2 weken terug pas thuis gekregen maar ben wel heeel erg blij me de dingen die ik heb besteld. maar als vroeger iemand dat zou doen voor kleding had ik ze vast voor gek verklaart
nou dat vraag ik me dus soms af wij komen met een grote groep hier op het forum bij shopaholicforum en daar zijn toch wel veeeeeeeeel die vaak dure kleertjes kopen en denk dat kleding toch wel veeel gekocht word. er4 zijn megaaaaaaaa veel kledingwinkels zowel online als in de steden en als het echt zo slecht zou gaan zouden ze wel sluiten ik zou wel eens een dagopbrengst willen weten van kleertjes.com en kijk bij www.amazingkids.nl daar zie je altijd het aantal bezoekers online zelfs soms zoveel dat de site niet meer snel werkt
Jemig ik denk ook dat je je geld beter kan besteden... 900 euro aan kinderkleertjes in een seizoen.. je kan bv een deel op hun bankrekening zetten (studiefonds e.d.) ik zou nooit kunnen werken voor merkkleertjes... ik vind zelf Bonnie Jean bv wel leuk maar dan wel vanaf ebay.com waarbij ik de helft goedkoper uit ben.. Ik vond al van mezelf dat ik teveel uitgaf maar mijn man is gerustgesteld na het lezen van dit topic haha
oh die is leuk ja! ik heb toevallig ook een 2 zomerjasjes van barbara farber gekocht... een witte met allemaal gekleurde stippen... voor allebei mijn dochters.. met de schoenen zit ik altijd nog goed kwa maatje...
Ik heb wel een groot deel zomerkleding gekocht. Ik koop 's winters alles flink afgeprijsd van vorig zomerseizoen. Interesseert mij geen hol of het van vorig jaar was, maar in ieder geval heb ik alles binnen en ben ik hetzelfde kwijt als wanneer ik bij de Hema zou shoppen. Heb ook wel wat dingen van dit seizoen, maar gewoon wat H&M basics als shirtjes of leggings. Wat een ander uitgeeft interesseert met niet zoveel.
Het ligt eraan war je wel hebben.winkels als hm,ca, hema etc hebben de komende maanden nog genoeg zomer kleding. Wel je specifiekere kleding dan moet je nu echt inslaan