wanneer kopen jullie zomerkleding?

Discussie in 'De lounge' gestart door liesbet77, 20 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. B en N

B en N Fanatiek lid

13 sep 2007
    2.532
    0
    0
    Hier kan de zomer ook al komen hoor, broekjes, jurkjes, shirtjes, rokjes etc etc alles heb ik al en ik blijf helaas nog steeds veel te veel bij kopen ;), het is allemaal ook zo leuk.....

Alleen de zomerjas en zomerschoentjes moeten nog gekocht worden, ben nog geen leuke jas tegen gekomen maar denk dat als ik het zo lees ik toch maar wat meer opzoek moet gaan naar een leuke jas.

En tjha wat wij besteden, ik zou het eigenlijk niet weten ik denk zo rond de €500,- per seizoen? Moet er wel bij zeggen dat ik het véél leuker vind om zomer kleding te kopen dan winter kleding. Dus zomers geef ik meestal iets meer uit dan in de winter.

2. mora27

mora27 VIP lid

25 nov 2009
    6.381
    0
    36
    webwinkel eigenaar
    in een huis
    ik trek mijn dochters kleding aan waarmee ze ook buiten spelen hoor... ga ze echt niet eerst omkleden... of het nou merkkleding is ofniet... naar de psz krijgt ze ook alles aan.. heb ik niet speciale kleding voor... ik merk zelf wel dat de wat duurdere kleding veel langer meegaat en mooier blijft... het lubbert niet uit en word niet faal.... de kleding van H&M vind ik ook wel goed trouwens.... ik combineer ook vaak... is maar net wat ik leuk vind en zie hangen...

3. Mammie Patricia

Mammie Patricia Fanatiek lid

15 mrt 2008
    1.886
    0
    0
    Ik heb nu ook al wat leuke zomerkleertjes weten te scoren
    incl schoentjes lente/zomer voor me dochter.
    In principe hoef ik nu niets meer te kopen voor me dochter.
    Het scheelt ook dat sommige leuke kleertjes haar nog passen van vorig jaar.

Voor mezelf en me man ga ik volgende maand kijken.

4. liesbet77

liesbet77 Actief lid

26 dec 2009
    333
    0
    0
    bediende
    België
    haha ik voel me al een stuk beter ;) ik was al zo trots op mezelf dat ik voor zo weinig geld zoveel leuke kleding gevonden had (tweedehands maar in nieuwstaat).
    Ik heb me niet kunnen inhouden en heb op 2dehands.be een bod egdaan op ene hoop kleren van filou van vorige zomer, in totaal 4 setjes , een setje van 5 kledingstukken, 2 setjes van 3 en een set van 2 stuks en nog een t-shirt en dat voor 60 euro ... valt toch mee hé?

hoeveel stuks kopen jullie eigenlijk per seizoen ? hoeveel t-shirts , rokjes, pyama's?
    ik denk dat ik al veel te veel heb ... heb het nog niet geteld.

wij hebben ook wel geld voor dure kleertjes hoor maar ik kan het er moeilijk aan uitgeven als je zoveel tweedehands vindt dat amper gedragen is ... vooral meisjeskleding , omdat ik denk dat veel meisjes net als die van mij veel te veel hebben ;)
    voor mijn zoon van 5 koop ik wel nieuw want die tweedehands kleding is te veel versleten. Daarvoor meestal wel h&m omdat een broek hier doorgaans één maand meegaat voor er gaten in zitten...

5. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    geen idee hoeveel, ik heb altijd wel teveel maar met de zomer vind ik dat makkelijk, spelen veel buiten worden wel eens nat en vorige zomer is onze zoon zindelijk geworden en ik hoop deze zomer onze dochter *wishfull thinking haha* dus dan is het ook altijd handig een extra verschoning.

6. mirell

mirell VIP lid

17 jul 2007
    15.021
    1
    0
    in een hele leuke winkel de xenos
    ik woon in julianadorp aan zee

maar ik zeg ook niet tegen mijn kindje
    zoooo vandaag een shirtje van 30 euro aan
    dat weet een kindje toch niet wat het kost;)

7. mirell

mirell VIP lid

17 jul 2007
    15.021
    1
    0
    nou koop eigenlijk toch liever nieuw hoor;)
    of outlet

ik zelf verkoop wel veel op marktplaats

8. mirell

mirell VIP lid

17 jul 2007
    15.021
    1
    0

hoeveel van alles...........
    :):):)
    heb een jurken tik dus veeeeeeeel jurken van mim-pi
    dat is wel mijn lievelingsmerk

9. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    nee nu nog niet maar op bijvoorbeeld als ze naar ze grote school gaan zijn ze hier al erg bewust van. Ik ken een grietje hier in de buurt wat H&M echt te min vind, je moet eens zien hoe ze erin loopt (de winkel), die moeder zegt ook ja ze is nu eenmaal merk gewend, ze krijgt wel oude kleertjes aan voor naar buiten maar dat zijn oude merkkleren haha dus kleren die ik als goed bestempel zeg maar ;)

Zolang ze weten dat het niet normaal is en ook eens gewoon H&M (als voorbeeld (dragen) zal het niet verkeerd zijn als ze maar weten dat zulke geprijste kleren een grote luxe zijn natuurlijk..

10. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    zien er wel schattig uit doet me denken aan een vrouwtje die kleertjes zelf maakt, sommige hebben die stijl

WELKOM | lollypopshop is het geloof ik..

11. mirell

mirell VIP lid

17 jul 2007
    15.021
    1
    0
    dus koop altijd te veel.........
    heb er dus nu ook fotos van gemaakt zodat ik zelf even kan terugkijken wat ze al heeft;)
    het hangt nog niet in haar kast maar zit in boxen
    zo weet ik wel wat ze al heeft.
    handig he:)

12. mora27

mora27 VIP lid

25 nov 2009
    6.381
    0
    36
    webwinkel eigenaar
    in een huis

mijn man zegt dat ook altijd... die zegt wacht maar tot ze straks 12 of 13 zijn en je om kleding gaan vragen.... maarja ik denk dan, ze krijgen dan kleedgeld en op = op... tuurlijk koop ik ze zelf ook kleding maar dan leer ik ze ermee omgaan.. ik loop zelf ook in leuke kleding die soms best wat kost dus kan ik moeilijk zeggen tegen hun later nee meisjes jullie gaan maar naar de zeeman.... ik denk dat het er gewoon aan ligt hoe je leeft.,.. hier koop ik meestal merk maar ook wel van de H&M, C&A... maar ik vind veel van die kleding gewoon zo saai en je ziet iedereen erin lopen en het verwast snel... kost uiteindelijk meer in verhouding...

13. mora27

mora27 VIP lid

25 nov 2009
    6.381
    0
    36
    webwinkel eigenaar
    in een huis

oh jij bent echt koopziek ofniet :p in boxen? o my god.... mijn man denkt dat ik al erg ben... zal het hem eens zeggen straks dan valt het bij mij best mee haha... wel erg leuke jurkjes trouwens! mimi pi is idd erg schattig.... maar ik ben meer voor cakewalk en jottum, oililly.... zo fleurig en vrolijk... en jottum is meer voor de nette gelegenheden...

14. mirell

mirell VIP lid

17 jul 2007
    15.021
    1
    0
    :)en deze zet heeft ze ook nog.

en dan stapels leggings en een stuk of 6 vinginos
    heeeeeeeeel veel jasjes omdat ik ook jasjes tik heb:)
    agh ja je kan maar genoeg in huis hebben toch!!!:D

4 bikinis maar nog geen schoenen

ik hoef dus alleen nog schoenen
    maar dat koop ik pas als ze ze gaat dragen
    kan niet weten welke maat ze heeft in april
    en schoenen zijn wel belangrijk
    dat moet goed zitten

pyamas en ondergoedstelletjes heb ik vorig jaar ingeslagen
    alleen was het toen nog te groot nu gaat het passen

15. mirell

mirell VIP lid

17 jul 2007
    15.021
    1
    0
    jottum vond ik wel leuk dat ze kleiner was heb wel heel mooie setjes van afgepen winter van jottum

deze collectie is het iets minder mijn smaak

16. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    eerlijk is eerlijk het zijn allemaal schattige setjes Mirell...

17. mirell

mirell VIP lid

17 jul 2007
    15.021
    1
    0
    leuke site zeg!!staat nu onder mijn favorieten

18. mirell

mirell VIP lid

17 jul 2007
    15.021
    1
    0
    dankjewel
    koop ook wel veel via ebay he!
    dan koop ik jurken van rond de 70,00 euro voor nog geen 20,00 uit america:D

19. mora27

mora27 VIP lid

25 nov 2009
    6.381
    0
    36
    webwinkel eigenaar
    in een huis

haha shopuhhhh...

jottum is een beetje euhm donker vind ik zelf... of nouja niet zo fleurig.. meestal donkerblauw, zwart, bruin, grijs... dus gebruik vaak bepaalde kledingstukken om een setje af te maken.... ook valt het allemaal zo smal en dat kan mijn jongste niet aan...

20. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    ik heb zodra de zomercollectie bij de H&Mshop online kwam, gelijk voor 80 euri ingeslagen! dat waren 2 broekjes, 3 polo's een t shirtje en een vestje! dus... vond ik niet duur :p

En laatste een vestje van noppies gekocht als lentejasje voor 10euro in de opruiming... en ga nog wel wat meer geld uitgeven, zomerjas, schoentjes etc... maarre... daar heb je toch 195 euro per kwartaal KB voor ;)

Deel Deze Pagina