Vind het altijd zo lastig met dit weer wat ik aan moet trekken bij mijn zoontje. Ik vind het 's ochtends nog wat frisser en in huis blijft het nu ook nog koeler als buiten. Ben al snel bang dat hij het koud heeft. Er zullen ongetwijfeld nog meer moeders met hetzelfde dilemma zitten denk ik.
Het ideale weer voor een t shirt met een vestje erover. En een korte broek in de buurt houden. Het is wat vaker verkleden maar ja beter dat dan een verkleumd kindje
Hier gisteren begonnen met lange broek en lange mouw. A middags omgeruild voor korte broek en korte mouw. Begin vandaag denk ik met korte mouw en lange broek. En dan zien we t wel.
Vandaag en gisteren lange broek met t-shirt gedaan. En vandaag komen er korte broeken binnen, die had ik nog niet in huis, maar heb ik besteld. Als het heel warm is trek ik die wel aan. En was van plan de komende tijd gewoon extra kleding mee te geven aan de gastouder, zodat ze ook een korte broek aan kan trekken mocht het warm zijn.
Gister begonnen met korte mouw en lange broek, al snel korte mouw en korte broek. Vandaag beginnen we met korte broek en 't shirt. Zoon speelt uren buiten en krijgt het echt warm.
Hier een T-shirt en lange broek. Als het te warm is trekt hij een korte broek aan of een dunne linnen broek.
Onze dochter heeft gister lekker in een korte mouwen romper met lang broekje buiten gelegen en die is veel jonger... Heb dr vandaag een soort tuinpak achtig ding aan gedaan van heel dunne stof en dunne bandjes op de schouders. Romper met korte mouwen eronder en vestje eroverheen. Straks gaat het vestje uit en de sokjes uit
Ik vind het ook lastig. Gisteren hebben we ver gefietst, er stond best wat wind, dus toen lange mouwen en lange broek. Hij heeft nu een lange broek en shirt met korte mouwen aan. Die lange broek is vooral omdat hij erg veel buitenspeelt, ook op zijn knieeen, dus vind ik een lange broek voor hem wel prettig.
Ben hier toch voor blote benen en armen gegaan. Kon het niet laten haha. Met het wandelen wel even een spijkerblouse erover gedaan. Hij voelde heerlijk warm aan. Als ik vanmiddag ga fietsen doe ik hem wel even een lange broek aan denk ik.
Indd altijd lastig! Vind het helemaal lastig omdat zoon niet helemaal fit is. Begin hier met korte mouwen romper, t shirt, flodder broekje. In de winkels vestje en sokjes aan Hier ook nog geen korte broeken en mouwloze rompers in huis, moet die dan toch maar halen vandaag
Gisteren legging en tshirt Vanmiddag gaan we fietsen, dan shortje en tshirt denk ik. Of toch een legging voor op de fiets, jullie doen me twijfelen Mouwloze romper ook.
Hier gewoon een lange broek/legging, ook vanwege het kruipen/vallen etc. En dan s morgens toch lange mouwen en vanmiddag korte mouwen... Vind het eerlijk gezegd ook makkelijker, minder in te smeren (waar ze geen fan van js ) en ze zit toch veel in de schaduw en daar is het ak snel wat frisser
Ik kijk altijd naar wat ik zelf aan zou trekken. Ik ben zelf een enorme koukleum en loop niet snel in t-shirt met korte broek. Vandaag wel, dus Emma ook.
Zolang het niet snikheet is probeer ik zoveel mogelijk voor dunne lange mouwtjes en broeken te gaan, zeker op dagen dat ze naar de opvang gaat. Op die manier is insmeren iets minder een issue. Als ze thuis is laat ik haar met dit weer gewoon vaak lekker in een romper lopen. Lekker luchtig.
Hier op de fiets maillot, romper lange mouw en jurkje met korte mouw eroverheen. Ze had t toch nog vrij warm
Wat zou je zelf aantrekken en dat kan de kleine dus ook aan. Ik trek er dan 's ochtends een vestje bij over, korte mouwen, korte broek of legging en het vestje die gaat dan later dus uit. Bedenk wat je zelf nu prettig vind om aan te hebben. Af en toe even voelen aan armpjes, voetjes of ze lekker aanvoelen.
Hier een legging en t-shirt in de tuin. Lekker met blote voetjes in de tuin. Op de fiets even een vestje aangedaan en uiteraard schoentjes.
C had vandaag een lange broek aan met een T-shirt korte mouw. Ze had het nog behoorlijk warm dus morgen krijgt ze een 3/4 broek aan en smiddags kijk ik dan weer verder.
Hier een legging en korte mouwen en lekker blote voetjes. Maar ik ben verder niet wezen fietsen. Dan had ik nog even de zomerjas aangedaan.