Wanneer korte broek en korte mouwen 1jarige

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Set, 6 mei 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Set

Set Bekend lid

9 jul 2014
    902
    93
    28
    NULL
    NULL
    Vind het altijd zo lastig met dit weer wat ik aan moet trekken bij mijn zoontje. Ik vind het 's ochtends nog wat frisser en in huis blijft het nu ook nog koeler als buiten. Ben al snel bang dat hij het koud heeft;).
    Er zullen ongetwijfeld nog meer moeders met hetzelfde dilemma zitten denk ik.

2. Mjmw

Mjmw Actief lid

5 dec 2013
    221
    54
    28
    Thuis genieten van de meiden
    Winschoten
    Het ideale weer voor een t shirt met een vestje erover. En een korte broek in de buurt houden. Het is wat vaker verkleden maar ja beter dat dan een verkleumd kindje ;)

3. Olifantje1991

Olifantje1991 VIP lid

9 jan 2013
    9.521
    3.739
    113
    Hier gisteren begonnen met lange broek en lange mouw. A middags omgeruild voor korte broek en korte mouw. Begin vandaag denk ik met korte mouw en lange broek. En dan zien we t wel.

4. Modra

Modra Fanatiek lid

24 jul 2014
    1.656
    445
    83
    Groningen
    Vandaag en gisteren lange broek met t-shirt gedaan. :D En vandaag komen er korte broeken binnen, die had ik nog niet in huis, maar heb ik besteld. Als het heel warm is trek ik die wel aan. :) En was van plan de komende tijd gewoon extra kleding mee te geven aan de gastouder, zodat ze ook een korte broek aan kan trekken mocht het warm zijn.

5. sabagirl

sabagirl Fanatiek lid

15 okt 2015
    3.446
    1.129
    113
    Gister begonnen met korte mouw en lange broek, al snel korte mouw en korte broek. Vandaag beginnen we met korte broek en 't shirt. Zoon speelt uren buiten en krijgt het echt warm.

6. Regina88

Regina88 Niet meer actief

Hier een T-shirt en lange broek. Als het te warm is trekt hij een korte broek aan of een dunne linnen broek.

7. madelein

madelein VIP lid

28 feb 2011
    6.758
    623
    113
    Onze dochter heeft gister lekker in een korte mouwen romper met lang broekje buiten gelegen en die is veel jonger...
    Heb dr vandaag een soort tuinpak achtig ding aan gedaan van heel dunne stof en dunne bandjes op de schouders. Romper met korte mouwen eronder en vestje eroverheen.

Straks gaat het vestje uit en de sokjes uit :)

8. riean

riean VIP lid

21 apr 2014
    5.780
    7.367
    113
    Ik vind het ook lastig. Gisteren hebben we ver gefietst, er stond best wat wind, dus toen lange mouwen en lange broek.
    Hij heeft nu een lange broek en shirt met korte mouwen aan. Die lange broek is vooral omdat hij erg veel buitenspeelt, ook op zijn knieeen, dus vind ik een lange broek voor hem wel prettig.

9. Liekje81

Liekje81 VIP lid

6 sep 2013
    20.166
    23.248
    113
    doktersassistente
    Zevenhoven
    Het wordt ruim boven de 20 graden, dat vind ik korte mouwen en broeken weer. :D

10. Set

Set Bekend lid

9 jul 2014
    902
    93
    28
    NULL
    NULL
    Ben hier toch voor blote benen en armen gegaan. Kon het niet laten haha. Met het wandelen wel even een spijkerblouse erover gedaan. Hij voelde heerlijk warm aan.
    Als ik vanmiddag ga fietsen doe ik hem wel even een lange broek aan denk ik.

11. LoveShineALight

LoveShineALight Fanatiek lid

16 feb 2014
    1.217
    116
    63
    Indd altijd lastig! Vind het helemaal lastig omdat zoon niet helemaal fit is. Begin hier met korte mouwen romper, t shirt, flodder broekje. In de winkels vestje en sokjes aan

Hier ook nog geen korte broeken en mouwloze rompers in huis, moet die dan toch maar halen vandaag :p

12. Rainbow88

Rainbow88 Fanatiek lid

13 jan 2014
    3.648
    305
    83
    Gisteren legging en tshirt

Vanmiddag gaan we fietsen, dan shortje en tshirt denk ik. Of toch een legging voor op de fiets, jullie doen me twijfelen :)
    Mouwloze romper ook.

13. pietje1987

pietje1987 Niet meer actief

Hier gewoon een lange broek/legging, ook vanwege het kruipen/vallen etc. En dan s morgens toch lange mouwen en vanmiddag korte mouwen...

Vind het eerlijk gezegd ook makkelijker, minder in te smeren (waar ze geen fan van js :D) en ze zit toch veel in de schaduw en daar is het ak snel wat frisser

14. Elsa86

Elsa86 VIP lid

30 jun 2014
    6.570
    3.507
    113
    Ik kijk altijd naar wat ik zelf aan zou trekken. Ik ben zelf een enorme koukleum en loop niet snel in t-shirt met korte broek. Vandaag wel, dus Emma ook.

15. humptydumpty

humptydumpty Fanatiek lid

9 apr 2014
    3.637
    1.193
    113
    Zolang het niet snikheet is probeer ik zoveel mogelijk voor dunne lange mouwtjes en broeken te gaan, zeker op dagen dat ze naar de opvang gaat. Op die manier is insmeren iets minder een issue.

Als ze thuis is laat ik haar met dit weer gewoon vaak lekker in een romper lopen. Lekker luchtig.

16. Veera

Veera Niet meer actief

Hier op de fiets maillot, romper lange mouw en jurkje met korte mouw eroverheen. Ze had t toch nog vrij warm

17. Tazzy

Tazzy Fanatiek lid

20 aug 2013
    1.364
    31
    48
    Wat zou je zelf aantrekken en dat kan de kleine dus ook aan. Ik trek er dan 's ochtends een vestje bij over, korte mouwen, korte broek of legging en het vestje die gaat dan later dus uit. Bedenk wat je zelf nu prettig vind om aan te hebben.
    Af en toe even voelen aan armpjes, voetjes of ze lekker aanvoelen.

18. RoIn

RoIn VIP lid

3 feb 2014
    5.918
    595
    113
    Vrouw
    Hier een legging en t-shirt in de tuin. Lekker met blote voetjes in de tuin.
    Op de fiets even een vestje aangedaan en uiteraard schoentjes.

19. Chocochippie

Chocochippie Niet meer actief

C had vandaag een lange broek aan met een T-shirt korte mouw.
    Ze had het nog behoorlijk warm dus morgen krijgt ze een 3/4 broek aan en smiddags kijk ik dan weer verder.

20. mamabeertje

mamabeertje Fanatiek lid

9 sep 2015
    1.618
    349
    83
    Hier een legging en korte mouwen en lekker blote voetjes. Maar ik ben verder niet wezen fietsen. Dan had ik nog even de zomerjas aangedaan.

Deel Deze Pagina