Ik moet voor een verjaardagsfeestje van een vriendin een afspeellijst maken met allerlei zomerse songs maar ben even einde inspiratie... Iemand nog ideetjes?
Ik krijg altijd zo'n zomer- en vakantiegevoel bij dat liedje van Wes. Hoe heet het ook alweer, zingt zo'n man met dreads en je hoort de hele tijd zo;n vrouw op de achterrgrond 'kraaien': weeheeheehee hahahaha. Snappen jullie me nog? Het is maar een raar lied en totaal niet mijn smaak, maar ik krijg er wel een zomergevoel van.
Hier een paar: Beach boys - Surfin' USA Brian Adams - Summer of '96 T-Spoon - I wanna have sex on the beach Paradsisio - Bailando Katrina and the waves - Walking on sunshine
The Underdog Project - Remember Macarena, Las ketchup - Ketchup song Gustavo lima - Balada Ai Se Eu Te Pego Lambada
kaoma-lambada ricky martin-un dos tres maria lou bega-mambo nr 5 jody bernal-que si que no shakira-hips dont lie carrapicho-tic tic tac kc&the sunshine band-give it up
pff... gustavo lima, die blijft echt in je kop hangen ik had vorige week zo'n lekker nummer op tv gezien, even gegoogled en het is Superheavy (nieuwe band met Mick Jagger) Miracle worker heet het. en nog een lekker nummer : Babysitters circus - everything's gomnna be allright
Corner shop ft Fatboy Slim - Brimful of Asha Toploader - Dancing in the moonlight Ginger Ninja - Sunshine Gabrielle Cilmi - Sweet about me Gloria Estefan - Conga Hall & Oates - you make my dreams come true Counting Crows - Accidentally in love REM - Shiny happy people Corine Bailey Rae - Put your records on Jack Johnson - sitting, waiting, wishing Inner Circle - Sweat Mika - Lollipop Wham - Club Tropicana
Queen - Don't stop me now Meatloaf - Paradise by the dashboard light de medley van Grease En dan zijn er voor mij nog een paar, maar of het echt zomers is weet ik niet maar voor mij wel omdat ik daar een zomerse herinnering aan heb. Maar dan zou ik bij manlief te raadde moeten gaan, want ik ken de uitvoerder wel maar de titels niet...
We no speak americano; Yolanda Be Cool Vrs DCup - We No Speak Americano (Official Music Video) [HD] - YouTube
Bellini - Samba de Janeiro (videoclip) - YouTube Vind ik persoonlijk een heerlijke zomerhit! Veel liefs, Sylvia