Wie heeft er ook zoveel last van kramp in de kuiten?

Discussion in 'Zwangerschap' started by Alexandra1988, Jul 12, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Alexandra1988

Alexandra1988 Actief lid

Nov 14, 2009
    187
    0
    0
    Hallo Allemaal....

Ik vroeg me af of jullie ook zoveel last hebben van krampen in de kuiten?
    Nu weet ik dat je daar in de zwangerschap meer last van kunt hebben, maar ik had afgelopen weekend 6 kramp aanvallen achter elkaar...

Voordat ik zwanger was, had ik daar ook al vaker last van en ook toen ik nog kleiner was, maar dit spande toch de kroon!

Krijg de kramp er ook veel moeilijk uit nu en 6 aanvallen achter elkaar, dan kan je toch bijna van je stokje af zeg ik je hoor...

Mijn man werd er wakker van en die heeft me moeten helpen om mijn voet recht te krijgen.... pfff.... hoop dat dit niet vaak meer voorkomt in deze mate....

2. Nonja

Nonja Fanatiek lid

Nov 12, 2008
    1,695
    20
    38
    Zuid Holland
    Ja herkenbaar.. ik heb nu 2 keer kramp gehad in mn voet en 1 keer in mn kuit. Ik lag te gillen in bed van de pijn, arme man van mij schrok zich rot... Het is net of je spier doorscheurt he?
    De afgelopen dagen voelde ik dat als ik mn been verder zou strekken de kramp erin zo schieten. Sterkte ermee!

3. muis26

muis26 Fanatiek lid

Jan 4, 2008
    4,077
    7
    38
    ergens in t gooi :)
    hier ook hier ook!! soms zelfs in mn hele been!! tot in mn bil.... GEK word ik er van, zooooo pijn doet het!!!!

heb het vooral snachts :( als ik me probeer uit te rekken ofzo... schiet het erin.. auw auw auw :\\\

4. kimtijn

kimtijn Actief lid

Dec 16, 2006
    310
    0
    0
    Brabant
    Beenbalsem van Gehwol en een beker melk drinken voor het slapen gaan helpt.
    Erg vervelend is het inderdaad, vooral als je er 's nachts wakker van wordt.

5. essie1973

essie1973 Actief lid

Dec 14, 2009
    258
    0
    0
    NULL
    NULL
    hier alleen s nachts kramp, maar als ik even mijn tenen voorover buig is het gelukkig zo weer over...

6. MissT

MissT Niet meer actief

Nouuuuuuu bizar... ik wilde net een bericht hierover plaatsen, ha ha!
    Vreselijk ik heb nu al in één week tijd 3 keer vreselijke kramp gehad. Ik wordt er sochtends meestal door wakker :( zooooo ontzettend pijnlijk.
    Vanochtend was het zo erg dat ik het nu met lopen nog steeds voel..

7. lennylenn

lennylenn Niet meer actief

meer water drinken en het is zo weg. ik had het ook en ben toen wat meer gaan drinken, was echt zo weg.

Share This Page