zucht

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door hugbear, 31 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. hugbear

hugbear Actief lid

26 sep 2008
    306
    0
    0
    Enschede
    Ik snap het niet meer. :(

Na een redelijk rotte eerste helft van de zwangerschap gaat het gelukkig nu beter met me. Ik kan weer zelf eten en drinken.

Nu is het dus tijd om spulletjes te kopen, dacht ik...

Op de een of andere manier is mijn vriend totaal niet geinteresseerd voor mijn gevoel, alles is te duur of hij heeft gewoon geen zin om ernaar te kijken.

Hoe krijg ik hem nou wat meer betrokken? of moet ik nou gewoon niet meer zeuren, zoals ik dat altijd naar mijn hoofd geslingerd krijg :(

Groetjes hugbear

2. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Jeetje wat vervelend. Er is toch niets leuker dan samen dingen voor de kleine uit te zoeken.
    Je bent nu toch wel op zo'n moment aangekomen dat je moet beginnen met inkopen.

Misschien heel lullig voor je vriend maar als hij echt geen zin heeft om mee te gaan dan ga je toch lekker met een vriendin/zus/moeder shoppen. Leuke kleine dingen ( kleertjes, deco, uitzetlijst )

En dan de grote dingen in overleg met je vriend ( desnoods wijst hij ze aan in een catologuss :) )

Ik zou er wel een keer met hem proberen over te praten, misschien benauwd het hem opeens dat het nu wel erg dichtbij komt?

3. Kisbaba

Kisbaba Fanatiek lid

23 sep 2007
    3.211
    1
    0
    moeder, huisvrouw, en ik heb een B&B voor fietsgas
    Gezelligste stadje i
    Hey Hugbear, fijn dat het weer wat beter gaat!
    Jammer van je vriend zeg, wil hij ook de grotere dingen, zoals ledikantje, kinderwagen enz niet helpen uitzoeken? :confused:
    Je hoeft hem natuurlijk niet voor elk hemdje en mutsje en sokje 'lastig te vallen', maar de grotere dingen is toch wel leuk om dat samen te doen!
    Zelf ben je er natuurlijk helemaal mee bezig, je voelt je kleintje, je hebt er al 'contact' mee, maar voor mannen is dat soms anders.
    Die worden soms pas vaders als de kleine er is.
    Hopelijk gaat het knoppie gauw om voor hem.
    Succes ermee hoor!

4. hugbear

hugbear Actief lid

26 sep 2008
    306
    0
    0
    Enschede
    Hey,

Bedankt voor de antwoorden. Ik heb het er met hem over gehad en we gaan volgende week zaterdag zelfs shoppen :D

Ik snap ook wel dat hij een hekel heeft aan winkelen en voor hem is het inderdaad niet zo werkelijk nog.

Maar we bereiken wat vooruitgang :)

Groetjes hugbear

5. Elisabet

Elisabet Actief lid

11 feb 2008
    494
    0
    0
    hartstikke fijn voor je hugbear. heel veel plezier!

6. Diadeem

Diadeem Fanatiek lid

2 feb 2008
    4.378
    0
    0
    Fijn zeg! Mijn man heeft ook een hekel aan winkelen. Wij hebben toen gewoon in 1 hele grote babyzaak alles in 1 keer uitgekozen. Waren wel een vermogen kwijt :oops:, maar wel alle grote dingen waren binnen. Hemeltje en andere kleine spulletjes heb ik samen met mijn moeder gedaan. ;)
    En je heb helemaal gelijk, het ging bij die van mij ook pas leven als het er is. :D

7. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    Fijn dat jullie er toch uit gekomen zijn.

Mijn man is de vorige keer ook nergens mee naar toe geweest, nam mijn moeder lekker mee.
    En ook nu zoek ik lekker alles zelf uit.
    Hij vind het allemaal wel spannend en leuk, maar de geneuzel overal daar heeft ie zon hekel aan!
    En ik vind het geweldig en geniet er alleen net zo erg van.
    Dus laat hem lekker thuis;)
    Ik heb bijv ook alle meubels in huis zelf gekocht...lekker makkelijk hoor.
    Nooit geen discussie over wat we zullen kopen en ook achteraf moppert ie niet hahaha
    Nee ik vind het wel best zo!

8. mymiracle

mymiracle Niet meer actief

fijn dat je eruit bent met je man, of dat er in ieder geval een begin is gemaakt, en goed dat je het gezegd hebt ;)

hihi....ik heb een hele andere man, hij vindt shoppen leuk :) en ik niet! hij heeft de hele babykamer uitgezocht en zelfs posters van Nijntje getekend voor op haar kamertje en hij heeft heeeel weinig tijd dus ik vond dat echt zoooo lief!

alle spullen voor de kraamtijd zoals kruiken ed koop ik zelf omdat ik meer tijd heb nu.

hij vindt kleren kopen zelfs leuk :confused: als ie er de tijd voor heeft, ik sta dan meestal al half bij de deur en hij zoekt dan nog in de rekken....

9. anael2009

anael2009 Actief lid

26 nov 2008
    478
    0
    0
    die van mij houdt winkelen een half uurtje vol.. behalve als we op zoek zijn naar iets elektrisch, dan zoekt ie stad en land af haha..

10. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    mijn man is ook niet echt een shoptype maar voor onze kids gelden (blijkbaar) andere regels en vind ie het ontzettend leuk ik neem hem juist niet mee want dan kost het ons teveel geld :p

Bij de eerste was de kamer compleet klaar met 12 weken, nu wilden we 20 weken echo afwachten (zeker ivm de nekplooi uitslag en vruchtwaterpunctie) maar was ie complaat af met 19-20 weken als ik later zou beginnen zou ik echt problemen met hem hebben haha hij wil dat ik lekker kan genieten ervan en savonds in het kamertje kan dromen en zwitsal kan "snuiven" en geen haast meer nergens bij, wagen heb ik ook met 8 weken besteld (kwam pas na dik 4 maanden! ivm levertijd dus was erg blij dat we hem vroeg besteld hadden)

11. jeanney5

jeanney5 Bekend lid

9 jul 2008
    822
    19
    18
    Ik herken het een beetje. Me man was ook zo..Hij is dolblij wat we een jongetje krijgen na 2 meiden, maar over spullen kopen..Nee wou hij niks weten..We hebben dit weekend pas verfd gehaald..En nu wil ie alles van me overnemen..Ik wou alles lime/blauw...Nee hoor! Mnr ging blauwe verf, blauwe gordijnen en noem maar op. Ik kreeg gister te horen dat ik niet met de babykamer mag bemoeien omdat het zijn kleine mannetje is...

Deel Deze Pagina