Hoi hoi, Even een vraagje aan iedereen! Wanneer hebben jullie buikpijn (menstruatiekrampen) als jullie ongesteld moeten worden? De dag ervoor, 2 dagen, een aantal dagen of zelfs misschien een week? Eergisteren had ik krampen, maar inmiddels nog geen gisteren en vandaag weer nergens last van... Ben gewoon heel benieuwd! Groetjes Fioon
Hoi Fioon, Ik heb dat meestal een dag ervoor! Heel soms begint het 2 dagen ervoor. En de éne keer heb ik al fellere buikpijn dan de andere keer, jaja ik kan er echt aan uit hoor! Liefs, Inge
bij mij komen de krampen en dan ben ik binnen een uur ongesteld merk er van te voren eigenlijk nooit wat van. groetjes van Ramona
meestal een dag of vier van tevoren. heb er dan 2 dagen erg veel last van en dan verwijnen ze. tijdens ongi ook nog wel krampen maar niet zo heftig als die 4 dagen van tevoren. wel veel hoofdpijn tijdens ongi
heb niet het idee dat het raak is deze keer. heb wel veel buikpijn gehad van de week, maar heb nu nergens meer last van.
ik heb eigenlijk nog steeds een beetje buikpijn vanaf vorige week donderdag...het doet vooral pijn als ik hoest ... lijkt een beetje alsof ik heel erg lang naar de wc moet zo'n pijn zeg maar.. heb jij dat ook?
soms dagen van te voren. Nu had ik 7 dagen na mijn ei zelfs al buiken en bruin 2 dagen buikpijn en 4 dagen bruin. nu nergens last van en nog 5 dagen te gaan.
Ik had anderhalve week geleden ineens een dag zware krampen, toen paar dagen niks. Paar dagen later weer hetzelfde verhaal (zware krampen). Deze week had ik ineens moeite met mijn stoelgang, terwijl ik daar nooit last van heb. Heb ongeveer 4 dagen het gevoel gehad dat mijn onderbuik opgeblazen was, maar kon ook niet goed poepen, dus kwam misschien daardoor (sorry voor de vieze praatjes). Nu heb ik heel licht buikpijn, maar het opgeblazen gevoel is weg. Denk dat mijn ongi er toch aan gaat komen....
Ik heb wel eens van die doffe buikpijn op de eerste paar dagen. Eén of twee dagen van te voren migraine, vaste prik! Lang leve imigran!
wisselend, soms 2 dagen in het voren, vaak ook al een week. heb nu bijvoorbeeld ook al buikpijnen en kramp in m'n lies (dat is wel iets nieuws, rare pijntjes hoor die een vrouw heeft 'that time a month'), dus het zal wel niet raak zijn deze maand. geef zelf de voorkeur aan de 2 dagen ervoor, 2 weken buikpijn, je wordt er soms toch zat van haha
Heb vaak een dag er voor last van me buik of de zelfde dag. Is nog wel eens wisselend. Maar merk altijd wel aan me humeur of opruim woede dat ik ongi moet worden
Ik had het normaal een dag of 4 van te voren. Begon eerst met erge hoofdpijn en daarna heftige buikkrampen.
Bijna altijd dag 2. En dat duurt een halve dagje ofzo, ik heb dan druk op mijn onderbuik en een beetje opgezet. En dat is alles.
Bedankt voor alle reacties! Het verschilt dus enorm. Vorige maand had ik 1 dag hoofdpijn, 1 dag niets, toen weer hoofdpijn en krampen en die dag werd ik het. Ik heb vandaag weer wat krampen gehad, maar vooral aan t eind van de dag (gisteren ook alleen 's avonds...) Maar t zet niet door....Ben benieuwd, misschien wel een goed teken?!?! En ik heb sinds gisteren ontzettend zachte borsten, echt heel zacht.... Vreemd, heb ik normaal nooit!
Nou dat was dus blijkbaar tijdens de pil zo.. Eergisteren en gisteren ging ik bijna dood van de pijn. Zoveel pijn had ik nog nooit gehad bij mijn mensturatie. Misschien door ontpillen?