Heb de hele week al last van ongu buikpijn maar ook steken wat ik niet ken...en de hele week zere borsten heb ik ook wel eens vaker maar nu toch net wat anders soms steken en pijn met lopen/schudden Maandag is mijn NOD we zijn nu voor ronde 8 dus we hopen het erg!
Dankjewel,mijn man heeft deze maand al twee keer gedroom dat ik zwanger zou zijn hihi Terwijl hij bijna nooit zijn dromen weet,we duimen ook
Dankjulliewel,het is nu heel spannend ik zit meestal rond de 28 dagen in me cyclus maar het wisselt nog wel eens. ben nu op dag 28 en nog niet ongesteld,maar vrees wel dat ik het wordt....gevoel.......we duimen door
Jammer joh... Op naar de volgende ronde. Ik had afgelopen maandag hetzelfde, maar toen bedacht ik mij het volgende: 'Misschien heb ik volgende maand deze tijd wel een positieve test in mijn handen...' Klaarde ik wel even van op...
Ja misschien wel,het zet nog niet echt door nu maar zal wel komen nog haha Ik hoop het volgende maand ja,het is nu ronde 9 dus mag wel van mij komen nu hoor