NOD later als eisprong ook later was?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door 1steXmom, 2 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 1steXmom

1steXmom Fanatiek lid

25 mei 2011
    1.534
    0
    36
    Friesland
    Hallo allen,

voordat ik enorm begin te testen en totaal over de rooie ga (als ik eenmaal de 1ste test doe is het hek van de dam denk ik) toch even ruggespraak bij jullie...

Nadat ik gestopt kreeg ik een vrij regelmatige cyclus van 24 dgn. Mijn eisprong was de laatste x echter later dan verwacht (5 dgn later). Schuift dan de NOD ook op? Had nml in 1ste instantie gisteren NOD en als hij opschuift, dinsdag pas... Wanneer kan ik dan testen?

Ik heb nml wel wat steken, maar anders dan voor ongesteldheid... Pfff ben geloof ik wat onzeker momenteel en praat mezelf helemaal gek:D

2. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    Ja als je eisprong later was, is je nod ook later.

3. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    verplaatst naar 'zwanger worden'

4. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

10 jul 2008
    13.556
    529
    113
    Vrouw
    Docent Frans (in opleiding)
    Duitsland
    Je kunt er, gemiddeld gezien, vanuit gaan dat je NOD 14 dagen ná je eisprong ligt.
    Je kunt uiteraard al gaan testen, maar om jezelf in bescherming te nemen ;) zou ik wachten tot dinsdag.

5. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

10 jul 2008
    13.556
    529
    113
    Vrouw
    Docent Frans (in opleiding)
    Duitsland
    Uhm.... je zegt een vrij regelmatige cyclus? Terwijl je pas net in mei bent gestopt met de pil????? Dan kun je nog niet echt spreken van een regelmatige cyclus helaas. Ten tijde van de pil kun je niet spreken van een cyclus omdat het allemaal kunstmatig op 28 wordt gehouden door de hormonen.
    Je lijf moet het nu zelf gaan doen. Kijk er niet raar van op wanneer je cycli nog meer gaan schommelen qua aantal dagen.
    Uiteraard hoop ik dat je gewoon dinsdag positief test.

Deel Deze Pagina