dromen

Discussion in 'Baby en dreumes' started by cristel1986, Oct 17, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. cristel1986

cristel1986 VIP lid

Feb 25, 2006
    5,200
    0
    0
    bij nijmegen
    hallo..

hebben jullie babys dat ook dat ze soms zijn ze diep aan het slapen en dan lachen ze opeens.. alleen soms dan begint cailynn t ehuilen heel even maar dan is ze helemaal niet wakker maar heel diep aan het slapen heel raar is dat.. zou dat een nachtmerrie zijn?

2. sweetangel100

sweetangel100 Niet meer actief

Babys verwerken in hun slaap alles wat ze meemaken als ze wakker zijn... Dus ook bijvoorbeeld alle nieuwe indrukken enz... Daardoor huilen ze wel eens in hun slaap, lachen of schreeuwen... Je kan het vergelijken met dromen ja denk ik.

Iman schreeuwt vaker in haar slaap. Je schrikt je rot dan haha

3. susanne1979

susanne1979 Fanatiek lid

May 13, 2006
    3,799
    1
    0
    verzorgende
    Limburg
    Haha ja .. Tim heeft dat ook... opeens heeft hij dan een big smile op zijn gezicht of is hij in zijn slaap aan het jengelen.

4. Mirna

Mirna Bekend lid

May 6, 2005
    908
    0
    0
    Ja, dat is het verwerken van de ervaringen overdag.

5. Inkie24jr

Inkie24jr Actief lid

Aug 13, 2006
    295
    0
    0
    Ede
    Lucas heeft daar ook nog wel eens last van.. Ligt hij heerlijk te slapen en ineens begint hij dan te jengelen. Denk je: laat ik maar eens gaan kijken. Slaapt meneer gewoon. Alleen de kleine vent trappelt af en toe er ook nog eens bij. Heel onrustig. Dan weet ik dat ik hem na een paar minuten aan de andere kant van z'n bedje kan zien liggen.
    Alleen vervelend als ze dat 's nachts een aantal keren doen. Denk je dat ze honger hebben (die van mij krijgt 's nachts de fles nog), liggen ze gewoon te slapen.. :)

Greetz :)

6. sweetangel100

sweetangel100 Niet meer actief

Haha Inkie dat heb ik in het begin ook wel eens gehad... Ik naar de keuken een fles maken, kwam ik op haar kamer, mevrouw in DEEP SLEEP :)
    Daar stond ik dan met mjn flesje...

7. Inkie24jr

Inkie24jr Actief lid

Aug 13, 2006
    295
    0
    0
    Ede
    Daarom ga ik tegenwoordig eerst maar bij het kleine ventje kijken en neem ik hem dan mee naar beneden. Leg ik hem wel ff in debox terwijl ik het flesje klaar maak ;) (onder luid protest, want dan heeft ie echt honger :p )

Greetz Ingrid ;)

Share This Page