Mijn zoontje heeft op het moment erg veel last van darmkrampjes. Nu heb ik ergens gelezen (weet niet meer waar) dat dit vaak na een voeding is, maar hier is het meestal een uurtje voor de volgende voeding. Zijn dit toch krampjes of verwar ik het met iets anders? Hij trappelt erg met zijn voetjes en is niet te troosten.
Bij mij was het ook standaard 1 tot ander half uur voor de volgende voeding. Ik heb uiteindelijk het schema van Lotte zo omgegooid dat ze dan altijd sliep. Heb je al cinababy van VSM? Veel succes!
Hier erg verschillend,de ene keer gelijk na de voeding en de andere keer duurt het langer...zo zielig he....
hier ook verschilllend, gelukkig is er hoop: het gaat vanzelf over! gaat hier al stukken beter, nu soms nog in de avond een krampje en dan laat ze een harde scheet en is ze het kwijt! sab simplex hielp hier erg goed!
Ik gebruik infacol sinds de 3e week en dat hielp tot aan deze week erg goed. Misschien dat dit net de periode is dat het op z'n ergst is, maar dat is nog even afwachten.
Hier ook de piek met 6 weken. En het hoogtepunt van de krampjes begon standaard vanaf 16.00u. en dat duurde dan tot 18.00u. Ongeveer een half uur na de voeding had ze er ook last van, maar rond die tijd was het echt krijsen..