Ha meiden, Ik wil graag een tatoeage laten zetten, maar omdat ik een hele blanke huid heb vind ik zwart veel te scherp. Het liefst zou ik hem laten zetten in een lichte bruintint zodat hij niet al te veel opvalt. Heeft iemand hier ervaringen mee en zo ja.. foto's!! Alvast bedankt!
Ik heb een hele lichte (lees: witte) huid en mijn tattoeages zijn zwart. Als de tattoo genezen is, is hij echt niet meer pikzwart. Ik vind het bij mij helemaal niet storend hoor. En of je nu een zwarte of een bruine tattoo laat zetten, opvallen doet-ie toch. s1986 heeft trouwens wel gelijk ja, ik heb die witte ook voorbij zien komen in het "show je tattoo"-topic. Kijk ook eens in dat topic, zou ik zeggen, want dat was wel een hele vette tattoo!
http://www.zwangerschapspagina.nl/de-lounge/217382-show-hier-tattoo-eventuele-piercings-15.html Deze bedoelen we volgens mij allebei
JAAA die bedoelde ik!! Zou zelf gewoon voor zwart gaan vervaagd altijd wat. Het blijft echt niet pikzwart hoor
ja maar aan de witte zit toch een nadeel? Ik weet niet meer wat maar vond hetzelf ook mooi maar het vervaagd volgens mij heel snel...correct me if im wrong maar dachte r iets over te lezen!
Ik heb ook aan een witte zitten denken, maar heb al een aantal keer gelezen dat deze vaak niet mooi blijven en er als een litteken uit kunnen gaan zien. Al vind ik de foto in het topic wel heel mooi! En ook al vervaagt hij, toch wil ik geen zwarte . Ik zat meer te denken aan de kleur van een henna-tatoeage die al iets vervaagd is. Hij moet dus echt niet opvallen, maar ik moet hem zelf wel kunnen zien snappie . Wel super dat jullie meedenken!
Ik heb een tattoo in Indian Red(zo heet de kleur) laten zetten. Beetje bruin/rood achtig. Dit vooral omdat ik wat anders wilde en deze kleur veel beter bij mijn huid vind passen. Je kan ook altijd advies vragen in de tattooshop.
Dat is denk ik wat ik bedoel! Mocht je een foto hebben..? Ik denk dat ik binnenkort inderdaad maar eens naar een goede tattooshop ga om informatie in te winnen en een mooie tekening te maken. Ik weet ongeveer wat ik wil, maar heb even een beetje hulp nodig om het mooi op papier te krijgen. Thanks meiden!
THAT'S ME! Ik heb de witte... haha! Hij blijft wel mooi hoor... ik zal eerdaags weer eens een fotootje maken!
Als ik heel eerlijk ben lijkt me een lichtbruine tattoo niks... vooral als het eruit ziet als henna (wat ik er nep uit vind zien)
Ik heb laatst trouwens wel een tattoo in het rose gezien... was ook onwijs gaaf!!! Ik wil er graag nog een rose of een lichtblauwe bij.. lijkt me érg mooi!
ik heb altijd gezegd een bruine tattoo te willen en geen zwarte. Vindt dat net als jij ook veel te hard en bruin past beter bij je huid. Helaas vanwege huidproblemen nooit gedurfd maar anders was ik denk ik wel full body zo ongeveer.
Een bruine tattoo zou mij doen denken aan pigment problemen.. Maar het hangt er natuurlijk ook helemaal vanaf wat je wilt laten zetten en hoe dik je de lijnen wil enzo. Ik heb zelf ook een superlichte huid en vind mijn zwarte tattoo's daar extra mooi op afsteken juist, maarja ieder zijn ding he.
Het ligt er denk ik ook aan welke techniek gebruikt wordt. Mijn tattoo is volledig zwart en ziet er helemaal niet hard uit, omdat hij alleen uit fijne lijntjes bestaat. Hij wordt zelfs nog een paar tinten lichter ( grijs). Het heeft wel met je huid te maken idd hoe het bij jou gaat uitvallen. Ik zou voor een juist advies gewoon eens langsgaan bij een tattoo artiest. Die hebben al zoveel mensen gezien dat ze je precies kunnen vertellen wat het beste voor jou zou werken.