13 mei was de eerste dag van mijn laatste menstruatie en ik kan er eigenlijk altijde klok op gelijk zetten alleen ik ben dus niet ongi geworden wat zouden jullie doen testen of nog even wachten?
13 Mei 2008 Eerste dag van je laatste menstruatie 24 Mei 2008 Een beetje vruchtbaar 25 Mei 2008 Vruchtbaar 26 Mei 2008 Erg vruchtbaar 27 Mei 2008 Eisprong 1 Juni 2008 Innesteldag 10 Juni 2008 Vanaf hier kun je testen 17 Februari 2009 Vermoedelijke bevallingsdatum Volgens de calculator kun je vandaag testen. Dus waar wacht je nog op.
ik vind het echt zo spannend straks is het niet zo ga zo nog even een test halen en dan wachten tot mannetje thuiskomt denk ik
man moet uitgerekend vandaag langer doorwerken maar ga idd wachten is het leukste hadden we bij tim ook gedaan ik in de zenuwen op de wc en hij op van de zenuwen beneden
wij doen dat altijd samen, me vent wil daar graag bij zijn... denk dat dat voor iedereen anders is. groetjes
man moet uitgerekend vandaag langer doorwerken maar ga idd wachten is het leukste hadden we bij tim ook gedaan ik in de zenuwen op de wc en hij op van de zenuwen beneden hahah ja klopt zo is da bij ons ook... De dag is zo om! xxx
zodra ik wat meer weet laat ik het hier ook weten zal wel rond 10 uur worden maar jullie horen het vandaag nog duim maar! tot vanavond