Regelmatig gaan we met onze vriendengroep naar de kroeg en normaal gesproken (voordat ik zwanger was natuurlijk) ga ik altijd mee. Nou drink ik natuurlijk niet, maar hoe zit dat met de rokerige ruimte? Ik sta wel altijd bij de deur, maarja, er hangt toch rook he? Is dat heel erg om af en toe heen te gaan? Zelf rook ik natuurlijk niet. Ik wil heel graag weten of het echt heel veel kwaad kan, of dat je het gewoon niet te vaak moet doen.
Ik denk dat als je een keer heen gaat dat het geen kwaad kan, elke weekend in een rokerige kroeg is wat anders als en keer op een speciale gelegenheid natuurlijk. Trouwens een in huis rkende partner die elke dag om je heen is is veeeeeeeeel erger dan naar een kermisborrel in de kroeg, ena ls je jeniet goed (erbij) voelt ga je toch gewoon naar huis of buiten staan luchtje scheppen...
volgens mij kun je nooit alles altijd vermijden, ook rokerige ruimtes niet. Mijn familie rookt best veel en ik kom daar toch ook regelmatig op visite. Uitlaatgassen en dergelijke zijn ook slecht en ik woon niet op het platteland. Zolang je niet dagelijks in de rook zit, moet het volgens mij kunnen. Maar ga op je eigen gevoel af....
Inderdaad een in huis rokende partner is schadelijker! we moeten trouwens wel zorgen dat onze kinderen in de buikniet al TE steriel worden gemaakt. Is namelijk niet goed voor hun latere immuunsysteem.
je gaat neem ik aan niet ieder weekend de kroeg in en helemaal vermijden kun je het toch niet, dus als ik jou was zou ik gewoon gezellig mee gaan meid.... zo kun je je wel 9 mnd eenzame opsluiting hebben en idd je kind kun je straks ook niet overal vandaan houden dan kweek je enkel een kind die als het ooit eens ergens mee in aanraking komt direct zo ziek als een hond wordt omdat het zelf geen immuunssyteem heeft op kunnen bouwen...(kwenen kweken noem ik het hier wel eens ) geniet lekker meid succes
Ik ging normaal elke week wel 2 keer met mijn vriend mee omdat hij doet darten nu nog maar af en toe omdat ik ook vaker last heb van de rook. Maar ik ga er wel nog heen, kga me niet 9 maanden opsluiten kwil ook nog wat genieten ook al laat ik het wijntje nu staan en drink ik maar spa blauw
Dat heb ik ook hoor, volgens mij kan het allemaal niet zoveel kwaad als je niet te vaak gaat. 9 maanden eenzame opsluiting lijkt me ook niet goed
goh hoe zou het moeten als je in een kroeg zou werken?? mischien een zuurstof masker... hihi maar denk niet dat het zo veel kwaad kan hoor. ik denk dat een goede kroeg een redelijk afzuigsysteem heeft, een verjaardag met verstokte rokers zal blauwer zien. ik zelf heb astma,dus ben al niet gek op rokerige gelegenheden,en kroegen daar kom ik niet. maar denk dat het niet kwaad kan hoor.