Waarom die streep daar komt weet ik ook nog niet... Die haartjes zijn denk ik een gevolg van de hormonen.Haaruitval heb ik namelijk nog steeds,en voller haar heb ik ook niet gekregen. Ik ontdekte ook wat haren rond mijn tepels (fijn detail ) Volgens mijn moeder gaat alles weer weg na de zwangerschap. *fjiewww*
Ben voor de 3de keer zwanger maar ik heb die streep nog nooit gehad. En die haartjes vallen wel weer uit ziet alleen een beetje dom uit.
Nog geen streep te zien. Bij de 1e wel gehad maar weet niet meer wanneer deze precies zichtbaar werd. Silly
Ik heb ook allemaal kleine haartjes.. dacht eerst dat die de streep waren want ze lopen gek genoeg in een streepje naar boven toe! ik las ergens dat de donkere lijn meer waarschijnlijk is bij mensen met donker haar en donkere ogen ivm pigment!
ik had het bij mijn vorige zwangerschappen wel zo`n streep, maar geloof pas aan het einde. ik heb nu in ieder geval nog niets
Ik had eerst dat ik een beetje een streep zag...maar die was juist lichter dan de rest van mijn buik Nu begint hij een beetje donker te kleuren.. Heel erg vind ik het niet hoor (juist helemaal niet eigenlijk) vind het altijd wel mooi staan
Ik heb (nog) geen streep. Volgens mij bij de vorige ook niet maar dat ben ik eerlijk gezegd alweer vergeten. Wel heb ik wat meer haartjes rond m'n navel, blond. En wat me trouwens ook opvalt dat je bikinilijn ook zo snel groeit alsof het tuinkers is. Ik blijf scheren! (sorry voor de gedetailleerde uitleg)Hebben jullie dat ook? groetjes suus
De streep die bedoeld word heb ik niet, maar ik heb een litteken-streep van navel tot schaambeen. En nog wat striea Groetjes van Kiki
Heel laat pas, ik dacht rond 25 weken. Ik moet wel zeggen dat de streep heel licht van kleur is, maar wel steeds een beetje duidelijker wordt. Eerst was hij ook alleen onder mijn navel, nu ook een beetje erboven. Ook de huid rond mijn navel is bruiner dan de rest ! Groetjes, Nikki F
net terug van vakantie en tijdens de vakantie is de streep me dus ook opgevallen. Gelukkig heb ik geen last van beharing erbij!
Wat heb je dat weer heerlijk verwoord meid! Maar helaas, ik herken het wel! Ook ik scheer me een ongeluk Wat die streep betreft *kijkt snel naar buik* Nope: geen streep! Wel haartjes!!!