Wanneer kreeg jij een buikje?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Bloempjuh23, 13 mei 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Miracle08

Miracle08 VIP lid

6 mrt 2008
    6.426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    Mijn buik was pas zichtbaar met 26 weken (!) van te voren werd ie wel dikker maar je kon erniet uithalen of het nou een "dikke" buik was of een zwangere buik..
    Met 26 weken was het duidelijk dat het een zwangere buik was :D
    Het heeft lang geduurd maar ik was en ben er nog steeds reuze trots op !

Ik kon overigens met 9wk wel geen gewone broeken meer aan.

( heb evt foto's op de beebiesite staan van em dochtertje , link staat in me onbderschrift ;) )

2. geluk2009

geluk2009 Actief lid

24 jan 2009
    157
    0
    0
    met 12 / 13 weken paste ik mijn eigen broeken al niet meer en begon het al wel te veranderen en nu 15 ,5 wekene begin ik toch al wel een buikje te krijgen dat het toch zichtbaar word dat ik zwanger ben.

3. anoniempje24

anoniempje24 Actief lid

9 mei 2008
    201
    0
    0
    ik kan me broeken al echt niet meer aan...
    het lijkt wel of het ook ineens hard groeit echt heel raar...maar ik ben nu net iets over de 14 weken maar je ziet echt heel goed dat ik zwanger ben..

heel veel succes allemaal!

groetjes vivian

4. Assi

Assi Fanatiek lid

2 mrt 2008
    4.519
    46
    48
    Bij mij begon het pas echt te groeien na 22 weken..
    Daarvoor moest ik altijd vertellen dat ik zwanger was. Heel irritant, vooral als je al over de helft bent. Maar nu heb ik een mooi rond buikje, wel bescheiden nog, maar wel zichtbaar. Zelfs met kleren aan.
    Joepie :p

5. Belletje

Belletje Lid

23 mrt 2009
    76
    0
    6
    Ben nu 15 weken en mijn buikje is al aardig te zien :)

6. Lisje86

Lisje86 Fanatiek lid

26 jan 2007
    3.504
    0
    0
    mama!!
    bij rond de 22 weken echt heel goed eigenlijk echt ineens hup een buik en toen is het niet meer gestopt met groeien haha

7. Bloempjuh23

Bloempjuh23 Bekend lid

25 sep 2008
    726
    0
    0
    Grappig om te horen dat er zoveel verschillen tussen zitten.
    Bij mij is het nu ook zo'n twijfel 'rol'. De mensen die weten dat ik zwanger ben kunnen wel zien dat er iets aan het groeien ben omdat ik normaal een plattere buik heb.

We zullen wel zien wanneer ik daadwerkelijk kan gaan 'showen'

Bedankt voor jullie antwoorden!

8. wiebertje

wiebertje Fanatiek lid

2 feb 2009
    1.095
    0
    0
    Ik ben nu bijna 6 weken nog helemaal niet ver maar heb echt een klein bolletje last van darmen enzo daar gaat i denk ik zo van opzetten :( krijg er echt een opgezette buik van vooral s'avonds.

9. gimena

gimena Niet meer actief

10 weken en paar dagen!!.
    maja ik moet me temijn echo nog hebben!

10. Hee

Hee Lid

8 mrt 2009
    38
    0
    0
    Barcelona
    leuk te zien hoe het bij iedereen gaat.

Ik heb vorige week twee niet strakke broeken gekocht, omdat ik de laaste twee weken te veel druk voelde.
    Als je me kende kon je het bij mij met 11 weken al waarnemen, maar nu met 13 is het echt een zwangerschaps buik.

11. LaChickaa

LaChickaa Actief lid

16 mei 2009
    171
    0
    0
    Den Haag
    sinds vorige week is het wel te zien, maar deze week kwamen ze pas vragen, goh ben je zwanger? dus ik zat tussen 16/17 weken voordat ik een 'buik' kreeg

12. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Komt de buik bij de meeste dan ook min of meer ineens? Dat lijkt wel zo als ik de verhalen hier lees. Dat er de ene week amper iets is en dan "ineens" is de buik er ;)

13. Suzie83

Suzie83 Niet meer actief

Bij mij was het wel ineens. Mij buik groeide al wat langer, maar ineens binnen 1 week schoot het eruit.

14. Mirannn

Mirannn Lid

14 nov 2008
    51
    0
    0
    Gelderland
    Al kort na mijn NOD werd mijn buik opgezet (darmen, hormonen??) en heb inmiddels vooral s'avonds wel een flinke buik (voor zwangerschap had ik altijd een super platte buik). Ik kan alleen maar zachte kleding dragen rondom mijn buik, anders voelt het gewoon niet lekker. Dus ik draag de hele leggings met jurkjes... Heb nog geen positiekleding gekocht, maar verwacht dat dit niet lang meer op zich zal laten wachten. Ik vind het niet erg hoor, het is zoals het is. Wel gek om continu bewust te zijn van je buik, dat had ik immers nooit.
    Ik vind het wel vervelend om het nog steeds niet van de daken te kunnen schreeuwen..... nog 2,5 week geduld :) en dan liggen de 12 weken achter ons

15. MvS

MvS VIP lid

19 okt 2008
    5.563
    1
    36
    Tot ongeveer 10 weken had ik vooral opgezette darmen, maar toen dat weg was, had ik echt ineens een zwangere buik! Vanaf 11/12 weken alleen zichtbaar voor mensen die het wisten, maar vanaf 15 weken gewoon overduidelijk, hoor! :D Heerlijk!
    Het schijnt dat dat ook te maken heeft met de vorm van je baarmoeder. Ik heb een smalle bm die dus snel 'omhoog' groeit. Dan zie je 't sneller. (gelukje voor mij!)

16. Momfulness

Momfulness Niet meer actief

Bij mij begint er nu pas echt een zwangerschapsbuik te groeien. Ben nu bijna 20 weken.
    Vanaf wk 18 zag je wel al wat.
    Daarvoor was het ook wel te verwarren met een vetrol zeg maar :)
    Grappig want ik had deze vraag ook al een keer gesteld.
    Foto's in mijn album!

Groetjes L

17. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    bij de 1e kreeg ik een buik met 20weken pas
    2e bij 9wk (darmen en hormonen)
    en bij deze nu ook al een flinke buik :(
    misschien een nadeel of voordeel van een wat hoger liggende baarmoeder?

Deel Deze Pagina