Hoi allemaal, Vannochtend mijn meisje goed gevoeld, daarna eigenlijk bijna niet. Net veel schudden en bewegen, krijg ik lichte trapjes maar vergeleken normaal is ze heel erg rustig. Ik maak me best wel zorgen, maar wil niet bellen omdat ze wel lichte trapjes geeft. Ben pas 30 weken en omdat ze elke dag zo druk is weet ik niet wat normaal is. Moet ik bellen of nog eventjes afwachten, het is niet dat ik haar helemaal niet voel maar vind het wel een beetje eng
ik zeg luister naar je gevoel! soms kan het zijn dat ze gewoon iets rustiger zijn maar ik zou wel proberen bij te houden om de hoeveel tijd je haar voelt. en bij twijfel gewoon bellen! dat vinden ze vast niet erg! succes!
Hoop dat je gebeld hebt! Ik had dat 1 x met Liam.... Hij was normaal ook erg bewegelijk en toen opeens een dag een stuk minder. VK stuurde me gelijk naar het ZH voor een CTG. Gelukkig niks aan de hand maar het was wel schrikken. Ik voelde hem ook wel maar zachter en minder... Was toen 38 weken trouwens
Ik zou bellen. Er hoeft natuurlijk helemaal niets aan de hand te zijn. Maar je kunt het helaas nooit zelf uitsluiten. Daarvoor loop je juist bij een verloskundige. Geen risico's lopen en gewoon bellen, daar zijn ze voor. Laat je hier nog weten hoe het is gegaan?
Hoi dames, na lekker schudden gisteravond kreeg ik 4 flinke karatetrappen. Echt n opluchting. Snachts is ze vrij rustig, en net voelde ik weer beweging. Ik vind het dus moeilijk om te bellen, pas meestal na het eten word ze vrij druk. Ik wil ook niet als zo een zeikerd overkomen.
Het kindje is bij mij ook de ene dag drukker dan de andere dag en ik merk dat met name de laatste paar weken. Misschien omdat het kindje minder ruimte heeft? Bij mij helpt het wel om rustig te gaan liggen en buikademhaling te doen. Als je het niet vertrouwt moet je natuurlijk wel gewoon bellen!
Ik ken het (helaas). Deze zwangerschap voel ik de kleine heel goed en het Nieuwe doet me soms ook echt pijn maar gisteren avond was het erg rustig in mn buik. Mn dochter had gisteren haar kinderfeestje en ik moest savonds nog de beetje traktatie afmaken. Toen ik rustig op de bank ging zitten kwam mn buik weer tot leven. Toen ik in bed ging liggen was het weer rustig. Gelukkig later weer een paar karate trappen gehad en later bleef het maar doorgaan. Vanmorgen weer wat rustig, maar de kleine is nu volgens mij wakker aan het worden. Als je je zorgen blijft maken gewoon bellen. Ik houd het ook even in de gaten anders ga ik echt wel even bellen omdat het toch anders is dan anders.
Erg he die onzekerheid! Ik heb het ook al een paar dagen dat ze wat rustiger is maar krijg af en toe gelukkig wel een flinke schop. Ik denk ook dat ze inderdaad de ene dag wat drukker zijn als de andere. Maar als je het niet vertrouwd altijd bellen! Daar zijn ze voor!
Meid schroom niet om te bellen als je het niet vertrouwd!! Dan maar een zeikerd naar zekerheid boven alles toch? Ze zeggen juist als je minder leven voelt dat je moet bellen. Je kunt dan aan de ctg of ze luisteren even naar het hartje! Echt doen! Even heel cru, maar het zou toch heel naar zijn als het mis gaat, omdat je niet als zeikerd over wilde komen...Better safe than sorry.
Hoi dames, vandaag al weer meer beweging, volgens mij vind ze t Leuk als ik beweeg. Ik merk wel dat ze anders ligt, mss verklaard dat de heftigheid van de bewegingen & de ruhpijn ;( Ik hou het zoiezo nog goed in de gaten