Ik heb op 10 september na 6 weken en 6 dagen een miskraam gehad en op 26 september nog een bbz verwijderd, een tweeling dus. groetjes Janneke
Ik wacht op de miskraam.... Heb een MA. Ik zit nu in de 11e week en het is gestopt met groeien in wrs de 6e week. Dus al 5 weken levenloos in mijn lijf. Ik ben er wel klaar mee nu en wens dat mijn lichaam het snel gaat loslaten (ik heb mijn buik al liefdevol toegesproken dat het mag loslaten en dat het mag reinigen....) En anders naar de gyn..
ik kreeg met 6 weken een miskraam. nu met 8 weken en 6 dagen een echo gehad en alles was goed en hartje klopte maar blijft angstig. zal blij zijn als ik bij de 12 weken ben.
Op 11 september mijn eerste miskraam na 5,1 week (na een jaar bezig te zijn geweest en na 5 rondes met clomid zwanger te zijn geraakt). Daarna gelijk weer zwanger (nu zonder clomid), helaas weer een miskraam op 10 november met 7.5 week (met 6 weken was het al gestopt met groeien). Het zit echt tegen! Liefs Jojoba
nou inderdaad kaboutetertje, ik heb met 7 weken een miskraam gehad, maar had de dag ervoor nog een kloppend hartje gezien op de echo die echo kreeg ik trouwens omdat ik bruinverlies had.......