Worden bloedingen erger bij miskramen?

Discussie in 'Miskraam' gestart door Silly me, 12 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Silly me

Silly me Lid

12 dec 2008
    8
    0
    0
    Hallo,

(misschien een onduidelijke titel, maar ik zal het verhaal uitleggen)
    ik heb 2 keren na de geslachtsgemeenschap licht bruine afscheiding gehad
    (wat meer op vlokken leken) de afscheiding daarna was echter gewoon weer doorzichtig.
    Gisteren was dit echter donkerbruin (de echte afscheiding doorzichtig)
    het werd later op de avond ook weer lichter.
    Vandaag was het weer doorzichtig en weer lichtbruin. Mijn vraag aan jullie is mocht dit een miskraam zijn is het dan zo dat ik snel een echte bloeding kan verwachten? of komt het wel eens voor dat het bij die bruine bloeding blijft en dan opeens uit het niets toch een miskraam is?

(ik ben trouwens 7 weken en 2 dagen zwanger)

2. Xmas06

Xmas06 Niet meer actief

Hai meis,

Als het bruinig is kan het gewoon oud bloed zijn!
    Als het helder rood begint te worden en je krijgt er krampen bij zou ik wel naar je vk gaan!

Ik hoor het trouwens wel vaker dat je na het klussen wat bloed kan verliezen! Dat komt omdat je bm mond goed doorbloed is, en daardoor wat gevoeliger als anders!

Gewoon lekker proberen te genieten en als je het echt niet vertrouwd even je vk bellen! Beter een keer teveel dan een keer te weinig!

Liefs Eleni

3. bamjolan

bamjolan VIP lid

7 mei 2008
    8.138
    0
    36
    Vrouw
    Moeder
    Den Haag
    Het ligt er aan, over t algemeen kan bruin geen kwaad idd.
    Maar ik zeg eerlijk dat ik bij mijn miskramen nooit krampen heb gehad, wel veel bloedverlies mer stolsels.

4. Silly me

Silly me Lid

12 dec 2008
    8
    0
    0
    Bedankt voor jullie antwoorden. Ik zal dan nog maar even afwachten ;)
    heb mijn vraag ook per e-mail aan een verloskundige maar die gaf als voorzichtig antwoord het valt vanaf ver niet te beantwoorden maak een afspraak met verloskundige of huisarts. (ik begrijp dat dit in alle voorzichtigheid is)

5. Diaantje78

Diaantje78 Niet meer actief

Helaas begon bij mij de miskraam met bruine afscheiding. Na een paar weken werd het erger, en werd roze/rood.

Maar mijn zusje heeft dit ook gehad (alleen bruin), maar bij haar was het goed. Ze is nu 32 weken zwanger.
    Je ziet het, het kan 2 kanten opgaan. Ik duim voor je!

Deel Deze Pagina