Wanneer kreeg jij slecht nieuws?

Discussie in 'De lounge' gestart door Joycey, 27 mei 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DLight

DLight Actief lid

22 jun 2011
    446
    4
    18
    NULL
    NULL
    Gister te horen gekregen dat ik per september geen baan meer heb.
    Baal er echt van, had het hier ook naar mijn zin. Leuke collega's leuk werk. Ze hadden mij graag willen hebben maar hebben het geld niet om mij te houden :( bezuinigingen bah.
    Kan ik weer beginnen met het hele sollicitatiecircus. Kan wel janken. Heb hiervoor in de ww gezeten dus hoop dat ik snel wat kan vinden. Hypotheek is mijn grootste zorg.
    Duimen jullie mee voor mij? :(

2. dekilene

dekilene Niet meer actief

vorige week belde de fokker dat er een hartruisje geconstateerd is bij een labrador pup die wij op het oog hebben:(

3. Nora86

Nora86 Fanatiek lid

17 mrt 2006
    4.738
    0
    36
    In Januari kreeg mijn Maine Coon poes een nestje kittens 1 doodgeboren 4 levende. Ze beviel veel te vroeg en de gewichten waren erg laag, meteen begonnen met flessen. 2 van de 4 overleden vrij vlug. De overgebleven 2 werden naar een pleegmoeder gebracht. Moeder bleek ook heel ziek te zijn. Ab-pijnstilling en powervoedsel.. Na een tijdje weer terug, moeder was zo zwak... Ze bleek enorm ziek, de 2 overgebleven kittens werden ook naar de dierenarts gebracht om de overlevingskansen te checken. Moeder bleek FIP te hebben, kittens overlevingskans van 10%... Helaas moesten ze allemaal ingeslapen. Geen mama poes, geen kittens meer... En mama poes was uitgebreid getest. Voor mij was dus het slechte nieuws toen de dierenarts uitsprak dat het FIP was..

4. Skyscrapper

Skyscrapper Fanatiek lid

11 mei 2013
    2.604
    3
    38
    Wat was het nieuws?
    De laatste keer dat we echt heftig nieuws te horen kregen was vorig jaar September.
    Ons zoontje bleek een aandoening te hebben waaraan hij geopereerd moest worden, zo jong als hij was/is

Wie bracht het nieuws? De kinderarts en later nog de plastisch chirurg die de aandoening bevestigde.

Hoe werd het gebracht? Op zich heel positief, de uitvoerende chirurg gaf ons veel vertrouwen. Daardoor keek ik heel nuchter tegen alles aan en ervoer ik alles heel neutraal

Wat ging goed en wat kon anders?
    Eigenlijk ging de hele operatie heel goed en snel, binnen een week waren we alweer thuis en zoontje had totaal geen last van bijwerkingen.
    Wat ik wel een minpuntje vind is de communicatie wat betreft afspraken maken. We moesten zelf overal achteraan bellen om informatie omtrent operatiedata te krijgen.

5. HabibiAna

HabibiAna Fanatiek lid

24 nov 2008
    2.635
    0
    0
    Het slechtste nieuws dat ik ooit gekregen heb was 4 maanden geleden. Van de doktoren.Dat ik kanker heb en er 3 tumors in mn lichaam zaten. Twee zijn er inmiddels verwijderd en er zit er nog 1.

6. Nora86

Nora86 Fanatiek lid

17 mrt 2006
    4.738
    0
    36
    :(:(:( Omg.. Heel veel sterkte...

7. klarinet

klarinet Fanatiek lid

23 apr 2007
    2.985
    132
    63
    Praktijkondersteuner somatiek
    Zuid limburg
    Toen de gynaecoloog mij, nadat ik met de ambulance was binnen gebracht, dat mijn zwangerschap zich buiten mijn baarmoeder bevond en beƫindigd moest worden.

Deel Deze Pagina