Wanneer kreeg jij striae?

Discussie in 'Gezondheid' gestart door Kenzaaa, 22 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Anouk2005

Anouk2005 VIP lid

21 mrt 2012
    23.198
    16.536
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    3 zwangerschappen maar geen enkele striae en heb nooit iets gesmeerd.

2. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    39 wkn, vreselijke hoestbuien die een week aan duurde, daarna striae, maar heel minimaal

3. mammie1982

mammie1982 Fanatiek lid

25 aug 2010
    1.459
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bij mijn eerste wel gesmeerd. Nu niet. Bij mijn eerste kwamen ze pas tijdens de bevalling. Bleef alleen onder mijn navel. Nu heb ik er een paar boven mijn navel

4. Mags

Mags Fanatiek lid

1 nov 2012
    1.198
    0
    0
    Ik denk zo rond de 30 weken. Begon met een paar kleine streepjes op riem-hoogte zeg maar. De volledige schade kon ik pas goed zien na de bevalling: van venusheuvel tot navel helemaal gescheurd tot ver in mijn zij.

Vooral de strepen op mijn venusheuvel (onder schaamhaar zeg maar) zijn breed en diep. Geen idee hoe dat kan, je zou toch zeggen dat daar schaambot onder zit en dus niet ver zou rekken.... Zijn trouwens wel allemaal verticale strepen.

Oh, en het gaatje van mijn navelpiercing is een grote brede vertakkende streep geworden. Die trok de spanning niet zo goed....

Ben nu zwanger van de tweede en ik hoop vooral dat het niet erger wordt... Of dan in ieder geval alleen bij mijn buik blijft. Zou het erg slecht trekken als nu mijn borsten aan de beurt zijn bijvoorbeeld!

5. Mags

Mags Fanatiek lid

1 nov 2012
    1.198
    0
    0
    Oh en ik heb braaf elke dag gesmeerd met bio oil en palmers. De ene s ochtends de ander savonds. Heeft dus geen klap geholpen. Houd het nu maar alleen bij palmers, dat ruikt wel lekker :-D

6. Kenzaaa

Kenzaaa Niet meer actief

Ik gebruik ook beide en van Palmers die cacoabutter hmmm deze ruikt zooooo heerlijk

7. Pluisjee

Pluisjee Fanatiek lid

15 mrt 2012
    4.592
    20
    38
    Vrouw
    Noord Holland
    Ik kreeg ze voor de 12 weken al !! Ze zijn alleen langer geworden in de loop van de zwangerschap. Baal er van heb goed gesmeerd maar werkt echt niet.

Ach ik zie het maar als een compliment ik heb een goede stevige huid.... Schijnt hoe jonger en strakker je huid hoe sneller je striae krijgt.

8. Aimee85

Aimee85 Bekend lid

22 mrt 2014
    774
    0
    0
    NULL
    NULL
    Helaas hier al last van striae voor ik überhaupt aan zwanger zijn dacht. Door plotseling te harde groei heb ik er al vanaf mijn 17de last van, op mijn buik, zij en buitenkant en binnenkant boven benen. Lang leve de pil :( . Smeren hielp toen geen reet. Gelukkig zijn ze nu wit ipv rood.
    Ben nu al begonnen met smeren va bio oil in de hoop dat het niet erger wordt .

Deel Deze Pagina