Hier moest ik er de eerste 10 of 11 maanden echt niet aan denken! Rond een jaar begon het te kriebelen en nu kriebelt het zo erg dat ik overal alleen maar moeders zie met twee kinderen en dan voel ik me zo jaloers! Maar ja.. thuissituatie is verre van ideaal dus de vraag is of er ooit een tweede komt
Toen Isabella 2 werd. Ik heb toen bewust nog even gewacht tot na oktober toen in verband met de Mexicaanse griep ( ha ha, wat een grap)
na de eerste kriebelde het met 1 jaar alweer en ben ik ook snel zwanger geraakt. Na de 2e duurde het maar 8 maanden voordat k weer de kriebels had, het duurde alleen nu 6 maanden voor ik zwanger raakte. En 6 maanden is helemaal niks natuurlijk maar die kriebels werden er door wel alleen maar erger en erger....na de 3e heb ik een jaar geroepen dat ik nooit meer wil. Maar het laatste 1,5 jaar kriebeld het wel weer. Maar ik denk niet dat ik daar ooit aan zal toegeven want me man wil gewoon echt niet meer. Maar kriebels blijven er denk ik altijd wel. Uitzonderingen daar gelaten natuurlijk! Ik dacht ook nooit meer kriebels voor een 4e kindje te krijgen maar toch zijn ze er wel!
Pfoe, bij mij begon het te kriebelen na zo'n 14 maanden. Maar dat heb ik opzij gezet, omdat mijn relatie echt niet goed zat. En dat is verstandig geweest, want inmiddels ben ik gescheiden. De vrouwen met wie ik tegelijkertijd zwanger was, zijn inmiddels bijna uitgerekend of hebben al een tweede en dat steekt af en toe wel. Ik heb altijd heel graag twee kinderen gewild, maar dat zit er dus niet in. Ik heb wel regelmatig de kriebels, maar geen vent! Dus... tegen de tijd dat ik een andere man met kinderwens heb ontmoet en een goede relatie/solide basis heb opgebouwd, ben ik waarschijnlijk te oud of zou het leeftijdsverschil met Veerle te groot worden. Helaas...
Toen mijn zoontje 8 maanden was besloten we in een melige bui om voor de 2e te gaan . (dat wilden we sowieso al hoor maar wisten niet wanneer) ik was een maand later al zwanger maar kreeg een miskraam. na die miskraam gelijk weer geprobeerd en weer gelijk raak. nu schelen ze 2 jaar en een week.
Hier juist (vreemd genoeg?) vlak na de bevalling heel erg, nu moet ik er juist niet aan denken. Maar dat komt ook wel omdat ik de MM in moet (operatie, zeer veel controles, misschien ziekenhuisopnames,...) zodra ik zwanger ben.
bij mij begon het erg snel weer te kriebelen. een uur na de geboorte van emily zeiden me vriend en ik tegen elkaar dat we erg graag snel een tweede wilde. na 2 weken begon het nog heviger te kriebelen bij beide. en nu zijn we bezig voor een tweede. nog niet zo erg dat ik weer continu bezig ben met ovu testen en tempen enzo. maar we gebruiken geen anticonceptie en we zien wel wanneer het raak is
Hier kriebelde het na ongeveer een jaar weer, maar manlief wilde nog niet. Bij ongeveer 1,5 ben ik met de pil gestopt en meteen in ronde 1 zwanger geraakt. Oudste was 2 jaar 3mnd toen kleine zusje geboren werd.
Toen mijn ijzergehalte ook weer op peil was(oudste was toen 5 maanden oud toen)En toen ie 8 maanden was,werd ik voor de 2e keer tante dus toen wist ik het:weg met die pil
Hier begon het met een jaar te kirebelen. 2 maanden afgewacht of dit geval bij mijn man en mezelf sterker werd, dat werd het, en toen was ik meteen eerste ronde zwanger. Nu uitgerekend als mijn zoon 22/23 maanden is.
Heb kriebels bij vlagen. Als het heel goed gaat met de kleine dan wil ik echt nu! en als het weer wat minder gaat dan denk ik ik wacht nog wel even. Man wil sowieso nog wel even wachten. Misschien als kleine een jaar is... Maar ga nu niet aan de pil o.i.d. dus het is ook wel een beetje aan mn man (hebben samen besloten dat ik niet aan de pil of iets ga, last van de bijwerkingen..)
Hier sinds 2 maanden weer die kriebels...Finn was dus 21 maanden...nu afwachten wanneer het mag lukken...
Mijn zoontje word as zaterdag 1 jaar, en heb toch wel met vlagen weer de vertrouwde kriebels haha. we willen graag 2 kinderen. En willen dan rond oktober weer gaan proberen..en je weer ook niet hoe het allemaal gaat. we zien het wel.
Hier direct weer kriebels en na 4 maanden gingen we er weer voor en meteen zwanger, bij de 3e duurde het iets langer
Hier kriebelde het alweer toen mijn zoontje er net uit was haha. Hier schelen mijn kinderen ook maar 14 maanden. Bij mij blijft het overigens kriebelen, bij mijn man alleen niet
Hier precies zo al is mijn zoontje al 33 maanden en ik weet zeker dat die kriebels niet meer komen want er komt bij ons geen 2e. En ook al komen ze er wel ik wil geen 2e meer dus die kriebels onderdruk ik wel! En zie ook alleen maar nadelen hoor dan voordelen!
Na de eerste na ongeveer 7 maanden. Terwijl ik echt een heel moeilijk kind had haha. We zijn begonnen toen ze 10 mnd was en het was raak toen ze 11 mnd was. En nu is de jongste 20 mnd en ik zou nog wel een derde willen maar alleen als we de jackpot winnen. Gewoon omdat het nu allemaal past. We kunnen ze alles bieden, het huis en de auto zijn groot genoeg, we kunnen 1 keer per jaar op vakantie, we kunnen voor ze sparen en we kunnen zelf nog een ieniemienie beetje sparen. Met een derde moeten we gaan inschikken, verhuizen, grotere auto kopen etc etc. Dus nee. Dan is het goed zo. Mocht ik dus zwanger zijn van de derde, dan weten jullie het....dan is die 20 miljoen naar mij gegaan Hahaha
Na de geboorte van de eerste zijn de kriebels niet weggegaan, toen de oudste 6 maanden was, was ik ook alweer zwanger. De eerste was ook echt een heel tevreden en makkelijk meisje (sliep snachts goed, huilde weinig en kon zich goed "vermaken"). De tweede was even anders, was een huilbaby met een hele pittige start. Nu ze bijna 1 wordt.... kriebelt het hier weer enorm! Gevoel zegt JAAAAA, verstand (en trotseman ) nog even geduld ! Na de geboorte van de tweede ben ik er zelf ook bijna aan onderdoorgegaan, en voel me nog niet helemaal de oude). Ben wel bang wat als de 3e er eenmaal is... kriebelt het dan nog??? Maar dat is voor latere zorg !