Wanneer kreeg jij weer de kriebels..?

Discussie in 'De lounge' gestart door debozoe, 13 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Moonfairy

Moonfairy VIP lid

12 okt 2007
    6.168
    1
    0
    on the moon
    Mijn dochtertje is nu 3 en ik heb nog geen kriebels,verre van.
    Ik vind het heerlijk zo,en ik denk ook niet dat het er nog van komt. ;)

2. dds

dds Fanatiek lid

1 jan 2009
    3.936
    752
    113
    Leerkracht
    Drenthe
    Bij mij kriebelde het gelijk na de geboorte! Toen ongeveer een half jaar niet en toen ik voor het eerst weer ongesteld werd wel. We besloten geen anti conceptie te gebruiken. (ook omdat ik heel moeilijk zwanger werd van Julia)
    Toen ik net zwanger was van de tweede, vond ik het eng, omdat alles eigenlijk lekker ging. Nu inmiddels 25 weken zwanger en heb er enorm zin in.
    Dus bij mij met vlagen kriebels!

3. PenF

PenF VIP lid

20 aug 2009
    8.387
    2.241
    113
    Vrouw
    Coach
    Dordrecht
    Na 3 maanden waren de kriebels er alweer. die zijn er nog steeds. Nu alweer ronde 9.

4. MamavanF

MamavanF Actief lid

4 nov 2010
    424
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik raakte ongepland zwanger maar al heel snel na de geboorte begon het meteen de kriebelen voor een 2e. Ben inmiddels zo'n 1,5 jaar gescheiden anders was de 2e er waarschijnlijk al.
    Heb een dik jaar een nieuwe lieve partner en het kriebelt heeeeel erg. Maar het is nu op dit moment niet verstandig ( te kleine woning, en financieel wil ik alles op orde hebben) dus helaas nog even geduld.

5. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

15 nov 2007
    4.760
    0
    0
    Hier kreeg ik de kriebels (heel cliche :D) na een jaar. Was ook meteen zwanger en dus zit er tussen de meisjes niet al te veel leeftijdsverschil. Na de geboorte van de 2e een vreselijke periode gehad en na een half jaar ging het beter en had ik heel veel kriebels, maar rationeel wist ik dat ik die wens voor nu moet laten varen. Nu heb ik zo nu en dan nog kriebels, maar of er ooit een derde komt, ik denk het niet (en voor Therese, mocht je dit lezen: nee ook niet voor september ;):D)

6. Anne1985

Anne1985 Fanatiek lid

17 okt 2007
    1.364
    6
    38
    Ik kreeg al kriebels toen mijn dochter 9 maanden was. Helaas heeft de jongste een tijdje op zich laten wachten. Achteraf ben ik blij dat het zo gelopen is, ik vind het nu soms best zwaar, laat staan met 2 kindjes onder de 2! Respect voor de mamma's die dat hebben.

7. Nelly

Nelly Fanatiek lid

5 mei 2006
    2.955
    1
    0
    Noord-Brabant
    Die babykriebels kwamen bij mij beide keren toen mijn menstruatie weer op gang kwam. Dat was met 6/7 maanden na de bevalling.
    Vorige week ben ik weer voor het eerst ongesteld geworden, maar nog geen last van de kriebels hoor! Ik ben wel tevreden zo met onze drie dametjes.

8. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Ik geloof dat ik na de geboorte van mijn zoon (1e) wel direct weer wilde maar dat was niet zo realistisch natuurlijk. Dus we hebben gewacht tot hij kon lopen (ik heb reuma dus dat was wel handig)... alleen kon meneertje lopen met 12 maanden. Ik ben toen ook direct zwanger geworden. Madammeke is geboren toen zoonlief 21 maanden was... Het kriebelt voor een derde maar nu nog even niet (los van het feit dat manlief niet meer echt wil)...

Toch apart... ik vind zwanger zijn niets aan!

9. adi

adi Niet meer actief

Hier kriebelt het al lang, maar om verkeerde redenen, en we blijven die kriebels heel hard negeren :)

10. Islah

Islah Niet meer actief

Misschien heel onbeleefd om te vragen haha, maar wat is dan een 'verkeerde reden'?

11. joycje

joycje Fanatiek lid

21 aug 2009
    1.079
    0
    0
    Ik kreeg heel snel al kriebels. En ik wil er wel wat aan doen maar mijn man niet!

12. Violetriot

Violetriot Fanatiek lid

25 apr 2010
    2.998
    0
    0
    woonbegeleider
    Gelderland
    Ik ahd na 3 maanden al weer de kriebels, en nu nog. We gaan eind van het jaar weer proberen :D
    Eigenlijk 1 jan maar ik heb de pil tot eind november dus stoppen lekker wat eerder. Wilde wel liever 9 mnd wachten om mijn lichaam te laten herstellen na de zwangerschap en bevalling.

13. lieselot84

lieselot84 Fanatiek lid

11 okt 2008
    4.362
    0
    36
    Adm. mw.
    Overijssel
    hier ging het zo ongeveer hetzelfde als bij Tara :)

14. Tara86

Tara86 Actief lid

7 jun 2011
    372
    0
    16
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Toevallig! Allebei uit overijssel, kinderen bijna even oud en de cyclus bijna gelijk! ;)

15. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Hier sinds mijn collega opnieuw zwanger is... Ze is nu 14w. ;)

16. fokje

fokje Fanatiek lid

14 mei 2007
    3.313
    0
    0
    verzorgende
    friesland
    na 9 maanden (na de eerste) toen onze oudste 1 jaar was was ik zwanger van de 2de
    nu ook wel graag een derde willen maar man lief vind het prima zo en als ik mijn jongens zo zie spelen vind ik het ook well prima maar een stiekum verlangen is er nog wel hoor we zien wel wat de tijd brengt

17. lieselot84

lieselot84 Fanatiek lid

11 okt 2008
    4.362
    0
    36
    Adm. mw.
    Overijssel
    haha dat is idd erg toevallig! Veel succes met jullie project he :D Wij hebben afgelopen weekend flink ons best gedaan :D :D :)

18. adi

adi Niet meer actief

Niet zwanger willen worden omdat je graag een kind erbij wilt, maar om eens een 'normale'/ zorgeloze zwangerschap, bevalling en kraamtijd mee te kunnen maken. dat vind ik een verkeerde reden.

19. Kwek

Kwek Fanatiek lid

16 mei 2009
    3.210
    1.269
    113
    Centrum België
    Hier na een maand of 5 opnieuw. Had het ideaal gevonden moest er niet te veel tijd tussen zitten. En aangezien de eerste in januari geboren was, had ik het super gevonden moest nr 2 ergens tussen april - augustus 2011 geboren worden. Maar vriendlief zag het zo vroeg nog niet zitten. Dan maar stilletjes hopen dat ie er klaar voor was zodat de geboorte nog voor 2011 was.
    Ook niet... En dan gaf ie de go, meteen ronde 1 raak en het is voorzien voor jan 2012.
    Ach ja, je kan niet alles hebben in het leven ;)

20. Rozelief

Rozelief Niet meer actief

Bij mij kwamen de kriebels toen onze dochter 1,5 jaar was. Daarvoor moest ik er echt nog even niet aan denken. En nu, bijna 21 maanden, kan ik bijna niet meer wachten!!

Deel Deze Pagina