Wanneer kreeg jij weer de kriebels..?

Discussie in 'De lounge' gestart door debozoe, 13 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tara86

Tara86 Actief lid

7 jun 2011
    372
    0
    16
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Thanks, jullie ook hé! :D
    Wij zijn ook eh, flink van bil gegaan zeg maar! ;)
    Jeetje wat duurt het wachten dan toch lang hé... ( en ik zit nog maar in ronde 1..:) )

2. Melief

Melief Niet meer actief

Je kan niet alles hebben??? Je hebt straks 2 kindjes! Ik heb alles over voor 1 kindje of dat nou in februari, juli of december geboren wordt...

3. Elena22

Elena22 VIP lid

10 feb 2010
    8.110
    1.795
    113
    Kraamverzorgende
    Ik heb sinds kort weer de kriebels voor nog een kindje. We wachten alleen nog een paar maandjes, vanaf januari willen we voor een 2e kindje gaan klussen.

4. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    Na een hele zware zwangerschap en een erg heftig einde wist ik niet of ik nog een 2e zwangerschap aan zou durven.
    Maar na 2,5e week kriebelde het alweer ontzettend haha.
    Maar wil toch wachten tot ze zeker 1 jaar is.

5. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Spijkenisse: Eindelijk na 13 rondes zwanger !!!!
    wow zo snel

Ik heb een **** zwangerschap gehad veeeeeeel moe en veeeeeeel spugen en ze werd met 34 weken geboren met een perfecte bevalling ja die doe ik zo over.
    Maar als ik zwangere vrouwen zag dacht ik gelukkig ben ik daar vanaf.
    Maar sinds 1 maandje denk ik ja ik wil ook weer alleen vriend is nog niet echt overtuigd hahaha en ik wil zeker wachten tot Zoey 3 is .

6. Iris89

Iris89 Fanatiek lid

7 sep 2009
    1.119
    0
    36
    huisvrouw-mama!
    Leiden
    Ja, jeetje.. Lastig! Mijn dochter is nu 8.5 maand maar ik heb echt nog geen enkel kriebeltje. Vriendin van mij is net bevallen, vind haar zoon superschattig maar moet er zelf niet meer aan denken door de zware zwangerschap die ik had (zwangerschaps-hypertensie, ofwel: ziekenhuis in en uit en steeds werd ik opgenomen) en de bevalling. (moeizame inleiding)

Ik hoop dus echt dat er geen kriebeltjes gaan komen, aangezien mijn man gesteriliseerd is. :p

7. Iris89

Iris89 Fanatiek lid

7 sep 2009
    1.119
    0
    36
    huisvrouw-mama!
    Leiden
    Ik vind januari 2012 juist een veel mooiere datum!! Zo begin je het nieuwe jaar goed! :D

8. Kwek

Kwek Fanatiek lid

16 mei 2009
    3.210
    1.269
    113
    Centrum België

Daarom dat ik er ook een knipoog bij zette, om net aan te geven dat ik geen reden heb om klagen, jeetje ;)

9. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Rond Emma;s eerste verjaardag. Was echt van de een op de andere dag. En ben nu bijna op het einde van de zwangerschap van nummer 2. Ben bijna een maand na Emma's tweede verjaardag uitgerekend

10. Tord

Tord VIP lid

26 okt 2009
    7.304
    299
    83
    Hier precies hetzelfde! :D

11. Pandora

Pandora VIP lid

18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    hier moet de kleine ook nog geboren worden en kriebelt het ook al voor de volgende :D

12. mamamuts

mamamuts Niet meer actief

Hier bij de 1e na een jaar ongeveer.
    Bij de 2e eigenlijk heel snel, na een paar maanden alweer maar dat gevoel verdween geleidelijk.
    En Toen ik laatst de verhalen hoorde van een buurvrouw die was bevallen, over de kraamweek, nachtelijke toestanden, onzekerheid, de zorgen enz. enz. dacht ik... ok, voor mij nooit meer. Ik ben er klaar mee. :)

13. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    Hier toen ze ongeveer een jaar was en ze worden nu steeds sterker. In principe wachten we tot ze 2 is (als ik zo lang kan wachten ;))

14. Chivay

Chivay Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.552
    0
    0
    Utrecht
    Hier geen kriebels te bekennen..
    Maar beide ook sterk het idee dat we misschien wel compleet zijn..

Maar... we zeggen wel eerlijk: Zeg nooit nooit...

Wie weet over 5/6/7 jaar??

15. happynienja

happynienja Fanatiek lid

8 aug 2007
    3.178
    0
    0
    Julianadorp
    Ik had nooit gedacht na m'n beroerde(heel heel zacht uitgedrukt) zwangerschappen en bevallingen en tijd erna dat ik nog de kriebels zou krijgen maar die zijn volop aanwezig nu.
    Al helemaal na m'n miskraam een tijdje geleden.
    En al helemaal toen m'n vriend spontaan eruit flapte nog wel een derde te willen! Dat had ik echt niet van hem verwacht.
    Hij wil het nu nog niet maar misschien wel over een tijdje.
    Wijsheid is nog te wachten maar m'n gevoel zegt ja! Ik wil nog een kleintje!
    Grrr hormonen!

16. Revolucia

Revolucia Actief lid

10 apr 2009
    475
    1
    0
    regio Rotterdam
    Hier heel lang geen enkele kriebel gehad... ergerde me ook onwijs aan alle 'grappig' bedoelde vragen en opmerkingen wanneer de 2e eraan kwam... WTF?? Wanneer?? Je bedoelt OF er wel een tweede komt.. :D

De reden was dat ik gewoon echt niet lekker in mn relatie zat en geen manier zag om dit te veranderen. Een paar maanden geleden is de bom gebarsten en zijn we een paar weken uit elkaar geweest. Veel gepraat, veel veranderd en met een onwijs goed gevoel toch weer vol overgave voor elkaar gekozen...

En je raadt t nooit: een week nadat het allemaal de wereld uit was, waren ze er.. de kriebels! Mirena is een maand geleden verwijderd, dus we gaan zien hoe lang t duurt...

17. Bri

Bri Niet meer actief

Ik kreeg 'de kriebels' toen m'n oudste 6 mnd oud was. Ik was weer terug op m'n oorspronkelijke gewicht, had weer een regelmatige cyclus en zat best lekker in m'n vel. Een gezin met 2 kinderen met niet te veel leeftijdsverschil is altijd mijn ideaalplaatje geweest, en van mij hadden we er na 6 mnd wel voor mogen gaan.
    Vriendlief had iets langer nodig. Toen oudste 14 mnd oud was gingen we er echt voor. En ik was meteen weer zwanger. Ben blij dat het verschil niet nog kleiner was, ik vond het zo al erg pittig fysiek gezien.

Na de tweede hadden we besloten: geen kinderen meer. Als ik eerlijk ben, kriebelt het lichtjes sinds de jongste een jaar, of iets ouder is. De beslissing blijft staan hoor, ik sta er 100% achter, maar iets in m'n lijf zou het nog wel een keer willen.

Deel Deze Pagina