hoi, gefeliciteerd! Ik heb een MK gehad ik februari, na de MK kreeg ik na precies 4 weken mn eisprong (maar dat wist ik toen nog niet) en ben direct weer Zwanger geraakt. Dus ja waarschijnlijk toch extra vruchtbaar na een MK. En de VK ziet vanzelf wel hoe ver je bent met een echo.
nou 28 april begon de miskraam en drie mei kwam het meeste los 7 mei de bloeding opgehouden en nu gewoon 30 mei weer ongi. zit dus redelijk in mijn normale ritme is ongeveer vier weken soms 1 of twee dagen langer. op naar nieuwe ronde maar krijg eerst nog kijk operatie in de baarmoeder er zit een cyste van 17mm ongeveer maar kunnen niet goed zien wat het nu eigenlijk is.
ik heb miskraam op 7 mei gekregen. ben nog niet ongi geweest. alleen hem nu vocht/melk uit mijn tepel?! ja denk dat het nog rest hormonen zijn. maar ben je na een miskraam vruchtbaarder dan er voor? wist ik namelijk noiet! nou op hoop van zegen geen menstruatie deze keer! gerda
Ik heb op 19 maart een miskraam gehad, en ben nog steeds niet ongesteld. Het is alweer bijna 11 weken geleden. Ben vorige week bij de gyn geweest. Baarmoeder zag er goed uit, en het slijmvlies zag er ook goed uit. Ben woensdag met Provera begonnen om de menstruatie op te wekken. Groetjes Cindy
En ik ben nog steeds niet ongesteld. Ben vorige week met Provera begonnen om de menstruatie op te wekken. Ben nu in afwachting op de menstruatie. Groetjes Cindy
Hoi, Ik heb op 19 februari een miskraam gehad en ben nu 12 juni nog steeds niet ongesteld geworden. Ik ga vrijdag naar de gynaecoloog. Ik ben er wel zenuwachtig voor. Groetjes Ellen
Ik heb een mk gehad op 18 mei maar hoe kan ik het juist berekenen, het is beginnen vloeien op 16 mei maar ik verloor het vruchtzakje pas op 18 mei, moet ik dan rekenen vanaf 16 mei? Ik voel nu kleine krampjes in de buik alsof ik binnenkort ongi zal zijn... Ik hoop het want dan kunnen we er opnieuw voor gaan. 2de keer goede keer? Liefs, Mano
Mijn curritage was op 23 april en ben afgelopen zaterdag ongesteld geworden. Verwachtte eigenlijk heel veel ellende maar alles viel echt mee... Groetjes Monique
Hoihoi, Ik heb op 4 mei een miskraam gehad en heb nog geen menstruatie gehad, maar dat heeft een reden........ ben namelijk alweer zwanger!
Ik heb op 17 mei miskraam gehad en ben vandaag 15 juni ongesteld geworden en ben helemaal blij ermee aangezien ik ook wel eens heel lang heb moeten wachten 45 dgn .
Ik heb 21 mei een curretage gehad en ben 13 juni weer ongesteld geworden. Dus nu maar hopen dat we gauw weer zwanger worden. Ik duim voor iedereen hier op het forum dat we allemaal weer snel zwanger mogen worden. Liefs
ik heb nu ongeveer 4weken geleden een mk gehad en nog niet ongi. toen ik bij de gyn was (15juni) dacht ze dat ik een eisprong had. dus dan zou ik normaal gesproken vrijdag ongi moeten worden. we wachten af. heb wel een beetje een dubbel gevoel. mn vriend en ik zijn gelijk weer aan het klussen geslagen dus aan de ene kant hoop ik dat ik ongi word maar aan de andere kant ook weer niet. liefs doris
ik heb 4-5 weken ingevuld. Ik was 2,5 week na mijn miskraam weer zwanger. Ik zou mijn menstruatie als ik niet direct zwanger was geraakt rond de 4,5 week gehad hebben. Jente
na 2dagen van krampen en iedere keer voor niks naar de wc te zijn geweest waren daar vanmorgen de rode duiveltjes weer. heb nu meer last van mn menstruatie dan voor de mk. en wat ik eerder vertelde dat ik vrijdag ongi zou moeten worden klopt wel ongeveer. (1dag eerder) ik heb gelukkig een lichaam dat zoch in dit opzicht aan de regeltjes houd. liefs doris
Ik heb 27 mei een miskraam gehad, en wacht nu nog steeds op de ongi! Vanaf morgen zit ik op 6 weken! pff
32 dagen. De laatste paar dagen voor ongi voelde ik me weer zwanger. Vreemd! Nu maar hopen op een succesvolle nieuwe ronde. Jac