Hoihoi, ik had gehoopt dat ik misschien ook een van de gelukkigen zou zijn om direct weer zwanger te zijn maar helaas...maar waarschijnlijk is mijn ei al geweest toen ik nog bruinverlies had want ik heb na 25 dagen na mijn mk mijn eerste ongi alweer. nooit gedacht dat het zo snel zou gaan zeg... volgende ronde gaan we er weer volop tegenaan! Ik hoop voor alle meiden dat ze erg gauw zwanger zijn groetjes Liesje
ik kreeg curratage op 8 december verleden jaar 2006. mijn eerste menstruatie daarna was op 1 juli 2007. Het had zeer lang geduurd en ik werd steeds meer ongerust tot dat ik op 1 juli bloed zag. Ik was ongelovelijk blij. Meestal was ik nooit blij met ongi., maar nu ben ik opgelucht. Dus voor de meiden die nog steeds wachten op menstruatie. Wees geduldig, ik weet dat dat vreselijk is, het komt wel. Ga net als ik naar huisarts voor eventuele onderzoek ook al is het om je gerust te stellen.
Bij mij duurde het 43 dagen dus heb gezet 6 tot 7 weken. IK had een missed abortion, op de echo was te zien dat m'n kindje niet meer leefde. Bij 16 weken is hij geboren in het ziekenhuis nadat de weeën op zijn gewekt met medicijnen. Hierna heb ik een spoedcurretage ondergaan omdat de placenta achter mijn bekken bleef liggen er er niet vanzelf uit kwam. Heb hierdoor 2 liter bloed verloren dus kantje boord.
Niet... Ik ben precies 2 weken na mijn mk weer zwanger geworden. Daar kwam ik pas later achter toen ik positief testte en toen een echo kreeg. Ik was nl bang dat het nog hormonen van de mk waren.