Wat is ze snel!

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door chila, 2 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. chila

chila Niet meer actief

Hallo,

Wil gewoon even wat kwijt over m'n dochtertje! Ze gaat zo hard! 9 maanden geleden werd ze geboren en nu...
    Met 5 maandjes kreeg ze haar eerste twee tandjes onderin. Ze heeft er nu al heel veel. Met 5 maandjes kon ze al van buik naar rug rollen. Niet veel later ook van rug naar buik. Nu kan ze al zelf zitten. Kruipen kan ze al een tijdje maar vind ze niet interessant want ze gaat nu ook al staan! Nog ff en ze loopt.

Heel leuk natuurlijk! Maar soms ook moeilijk. Ze is namelijk enorm gefrustreerd als iets nog niet lukt want ze wil teveel en dus heeft ze moeite met slapen savonds.

Zo heb je een baby en zo is er niks babyachtigs meer aan!

Groetjes chila

2. kwebbel86

kwebbel86 Niet meer actief

Ik herken het! Bij het laatste cb bezoek was ze bijna 9 mnd, kon alleen nog maar rollen, tijgeren. 2 wkn later kon ze kruipen, trok ze op tot staan en heeft ze 4 tanden :)

Heel gaaf om te zien dat ze groeit!!

3. chila

chila Niet meer actief

Leuk is dat he! Ineens gaan ze als een speer :D

4. kwebbel86

kwebbel86 Niet meer actief

Ik blijf het bijzonder vinden, dat na-apen van hun, als ik iets zeg bijv. Kom je mee? dan hoor ik af en toe: "Jah." :D alsof ze het snapt! :)

5. Miertje2006

26 sep 2012
    84
    0
    6
    Heel herkenbaar :).
    Zoontje is 6 maanden. Met 3 maanden rolde hij al van rug naar buik, heeft al 5 tanden, hupst op zijn rug al heel de box door :D en idd boos worden als iets niet lukt. Echt totaal niet te vergelijken met mijn eerste kindje bij hem ging alles echt volgens het boekje. Verbaas me iedere dag weer over wat hij allemaal al kan :D.

6. podiki25

podiki25 Fanatiek lid

18 mei 2012
    3.897
    124
    63
    Tandheelkunde
    Barcelona
    Ja super. Onze kleine man is nog maar 6 maand en half, maar kan al kruipen en trok zich gisteren voor de eerste maal op aan de spijlers van het bed. Hij gaat ook al zelf zitten. Als hij wakker wordt gaat hij lekker zitten in bed en spelen. Zo lief.

7. Biancamv2

Biancamv2 Niet meer actief

Lastig is dat he als ze zo gefrustreerd zijn :(
    Mijn meisje stond los met 8 mnd en was gefrustreerd dat ze nog niet los kon lopen terwijl ze het probeerde.
    Precies met 8, 5 mnd liep ze goed los zonder te vallen :)
    Met 9 mnd goed rennen zonder te vallen.

Ze is zich toen gaan richten op spraak.
    Ze praat nu ook enorm goed voor haar 21 mnd oud.
    Ze ligt nu op de nivo van een kindje van 1, 5 jaar ouder. (3, 5 jarige)

Wat er heerlijk aan is is dat ze sinds ze zo goed kan praten ze bijna helemaal geen driftbuien meer heeft. :)
    Zo handig ook.

Je hebt ook een snel gefrustreerd meisje.
    Je zou zien dat ze over 2 wkn misschien ook losloopt en zich dan ook weer op andere gebieden als een speer ontwikkelen.

8. MamaR

MamaR Fanatiek lid

4 jul 2010
    3.420
    17
    38
    Bijzonder eigenlijk he, dat een baby bij de geboorte eigenlijk niks kan en dat ze in een jaar tijd gewoon echt mensjes worden die van alles doen en kunnen.

Dat gefrustreerde gaat gelukkig ook weer over. Ze hebben snel genoeg door hoe iets werkt en hoe ze het voor elkaar kunnen krijgen.

9. Anne1988

Anne1988 Actief lid

20 mrt 2012
    371
    0
    0
    Verzorgende IG ouderenzorg
    Schijndel
    Bijzonder hè. Ik was laatst de foto's van haar aan het bekijken toen ze net geboren was, dat is zo apart. Dan is het nog zo'n klein hummeltje, en nu al geen baby meer!

10. chila

chila Niet meer actief

Jullie ook allemaal van die snellerds!
    Idd wel lastig als ze zo gefrustreerd zijn haha. Maarja ik laat d'r lekker aanklungelen en dan komt dat staan/lopenvanzelf wel.

Zo leuk!

11. skiwi

skiwi Fanatiek lid

15 jun 2012
    4.270
    402
    83
    Vrouw
    Wat genieten he. Die ontwikkeling is zo mooi om te zien. Maar ik vind het ook sneu dat mijn dochter zo gefrustreerd is. Ze staat al aan de handen en trekt zichzelf op. Rollen va 3 maand. Maar nog geen enkel tandje. Wel veel last vd tandjes.

12. Marihi

Marihi Fanatiek lid

3 dec 2012
    1.268
    671
    113
    O, zo herkenbaar! Hier 6,5 maand en kruipt meneer door de kamer, twee tandjes in zijn mondje en omrollen buik-rug en viceversa ook al met 4 maand. En ik hoopte dat hij lang baby zou blijven (nakomertje), maar hij denkt er heel anders over! Gaat half zitten, dus dat zal met een paar weekjes ook wel helemaal zijn. Diep in mijn hart vind ik het jammer dat hij zo snel gaat, maar ik moet ook blij zijn dat hij zo gezond is! (dus schaam ik me soms voor mijn gevoelens...)

Deel Deze Pagina