Hier het eerste tandje met 10 maanden (of althans, de eerste twee) daarna volgende ze elkaar rap en steed met 2 tegelijk (ook de kiezen)
Mijn zoontje kreeg pas tandjes in zijn 10e maand maar toen ging het ook heel hard. Binnen een aantal weken had hij 8 tanden. Twee maanden later ook 4 kiezen. Daar is het even op blijven hangen. We zitten nu op de hoektanden te 'wachten'
Eerste tandje met 4 maanden. Met 6 maanden had hij 7 tandjes. met 7 maanden 8! Ik hoop dat we nu even klaar zijn....
hier op zijn eerste verjaardag nummer 1! Week later verscheen ook nummer 2. Nu nog steeds 2 tandjes (bijna 14 mnd)
Hier ook nog helemaal tandloos Ziet er ook nog niet naar uit dat er snel één komt... (zie en voel nog niets)
Lore kwijlde al sinds ze 4 maanden oud was als een Sint-Bernard, maar toch kwam haar eerste tandje pas door toen ze bijna 11 maanden oud was. 3 weken later kwam buurman door en sindsdien niets meer. Ze heeft dus nog steeds maar twee tandjes, onderin
Ze zeggen altijd: "hoe later ze tandje krijgen hoe sterker het gebit is" nou daar gaat ik dan maar vanuit want hier is er met 8 1/2 maand nog geen tandje te bekennen
Ik had mijn eerste tandjes met 4 maanden.... Ben inmiddels 35 jaar en heb nog nooit een gaatje gehad! Dus klopt in mijn geval niet...
Hier de eerste 3 tandjes bij ruim 11 maanden en de 4e rond haar eerste verjaardag.....en meer heeft ze er nog niet.......
Rune was pas 11 maanden toen hij zijn 1ste tandje kreeg, nu is hij bijna 14 maanden en heeft hij 4 tandjes bovenaan en 2 onderaan en er zijn er nog op komst...
met net 6 maanden de eerste 2, en nu is ze bijna 1 en heeft ze er 8 door. Ikzelf was ruim 15 maanden met de eerste tand!
Met 6 maanden haar eerste tandje en inmiddels hoeft ze er nog maar 7 te krijgen. Ze heeft nu dus 13 kiesjes/tandjes. Gaat vrij vlot hier maar gelukkig heeft ze er erg weinig last van.
Dominique kreeg met 10 maanden haar eerste tandje en mist nog steeds 2 kiezen. ( ze wordt in februari 3) Dean kreeg ongeveer met 9 maanden zijn eerste tandje, meteen binnen 4 weken waren er 5 bijgekomen en hij heeft er nu 6. De afgelopen tijd is het stil... Ben benieuwd wanneer de volgende komen.
Hier met 5 mnd de eerste twee tandjes, anderhalve maand en twee maand later nummer 3 en 4, weer een maand later nummer 5 en 6. Toen 2,5 maand niks en toen kwam nr 7 en weer 2 maand niks en nu zijn de eerste 2 kiezen door, (zit het toevallig net in te vullen in het groeiboekje ). Maar komt allemaal vanzelf hoor!
Ik heb 3-6mnd ingevuld. Milan heeft nu nog geen tandjes. Maar heb het idee dat de eerste op konst is.
De oudste kreeg met 5,5 maand de eerste 2 onder tandjes en met 6 maanden 4 boven tanden. De jongste krijgt nu (7 maanden) de eerste tandjes.