Hey, hey! Hoe doen jullie dat als je ergens op bezoek wilt met je dreumes? Vooral waar ze zelf geen kleine kinderen hebben.. Ons mannetje van net 1 jaar is nl erg ondernemend en gaat dus steeds overal heen wat niet mag, pakt alles wat niet om te spelen is, gaat huilen (eventjes boos) als ik hem tegen houd. Op schoot wilt hij ook maar even. Op deze manier is een uur op bezoek gaan al erg lang en het enige wat ik oin dat uur gedaan heb is achter hem aanlopen voor er iets kapot gaat of hij gevaarlijke dingen doet. Niet echt heel gezellig dus.. Hoe doen jullie dat?? Ik kan deze tijd van moijn dochtertje niet zo goed herinneren maar volgens mij was zij toen niet zo ondernemend..
ik zorgde dat ik altijd wat speelgoed mee had en wat dvds. bijna iedereen heeft wel een dvd speler dus als ze echt vervelend werd kon ik een dvd opzetten maar meestal was het speelgoed al genoeg. en niet te lang blijven. ALs ik dat wel wilde nam ik haar niet mee en moest dus zorgen dat er oppas oid was.
Speelgoed is niet interessant als er vanalles ligt waar hij niet aan mag komen, haha Dvd valt te proberen maar daar blijft hij thuis ook niet voor zitten.. Erg ondernemend zoals ik al zei, haha. Misschien anders standaard een campingbedje in de auto leggen of zo'n ikea stoel. Op een of andere manier kan hij zich in zo'n stoeltje best een tijd vermaken.
Tja dat is heel normaal alles kijken wat ze niet kennen. Mijn nichtje van toen bijna 2 kwam ook in ons nieuwe huis en overal aan zitten alles open doen. Ik vind het niet zo erg, hoort erbij. Zolang ze maar niet aan iets zitten wat gevaarlijk en/of breekbaar is. Hier zit dochter lief ook soms lades of kasten te openen. Scheelt dat ze nog niet los loopt.
Hier zetten we d'r vaak in de kinderstoel met wat rozijntjes of een cracker, kunnen de volwassen rustig thee drinken. Als ze dat zat is, mag ze wel rondkijken, maar dan moet ik of mijn man dus continu op d'r letten.
Zl zit dan regelmatig in de buggy, eerst met wat drinken, en dan een lolly, bij elkaar is hij dan wel een half uurtje zoet
ik ga vaak op een eet tijdstip afspreken, dus dat hij bij aankomst bijv zn boterham moet of zn fruit ofzo... verder altijd genoeg boeiend speelgoed... En weg gaan wanneer je kindje het teveel wordt, of desnoods voor stellen ff te wandelen ofzo.... Maar vaak laat ik bezoek lekker hier komen ik vind het zielig als een kind altijd maar vast moet zitten, omdat ik graag wil kletsen.. Maar bijv als we ergens blijven eten, altijd ikea stoel mee..maarja goed die mensen verwachten ons dan ook, dus alles waar een baby niet aan mag komen halen ze gewoon weg En wil je toch per se ergens zijn, dan moet je weten dat je aaaaltijd achter je kind zal moeten gaan...is niet anders... Mijn beide zoons zijn onwijs ondernemend...de oudste luistert pas echt goed vanaf 2/2,5jr om niet overal aan te zitten...dus voorlopgi ben je nog wel zoet
Speelgoed en eten en drinken mee. En een bedje om tussendoor te slapen. Misschien toch wat dingen weg zetten en het een beetje los laten. Als ze een kind in hun huis zo erg vinden, dan zou ik zonder gaan op een ander moment.
Eerlijk? Gewoon niet. Naar mensen zonder kids gaan we zonder dochter of 1 van ons. Ik vind het vreselijk om agentje te spelen en beleef er zelf totaal geen lol aan, maa ook zij niet.
niet te lang gaan, een uurtje is dan lang zat. wat speelgoed mee, een buggy waar je hem even in vast kan zetten en hij een koekje kan eten (kan jij even rustig kletsen) wil dat niet? tsjah dan zit er niks anders op dan weer naar huis te gaan
Ik ga ook niet zo heel vaak op visite. Mijn zoon heeft bij elke visite wel eens wat kapot gemaakt Een beeldje, een waxinelichtglaasje, een vogel waterbakje Hij 'werkt' nu als volgt: als hij iets pakt wat niet mag zeg ik nee en laat hij het direct los --> vallen = kapot Sinds kort zeg ik niks maar loop ik zachtjes naar hem toe, maar alstie dat doorheeft laat hij het alsnog vallen. Het is bijna geen optie. Buggy of stoel al helemaal niet. Nieuwe omgeving is veelste interessant. Dus vaak of bij mij thuis of niet..
Speelgoed meenemen. Een plekje voor hem aanwijzen (in het zicht, niet in de buurt van breekbare spullen) en zeggen dat ie daar lief mag spelen. Die van ons was ook ondernemend, maar je kon hem makkelijk 'corrigeren', zodat je niet de hele tijd met hem bezig bent. Als je thuis al aan een time-out of strafplekje of zo doet, en dat werkt, dan kan dat overal.
Ik ga alleen naar mensen met een redelijk kindvriendelijk huis. Anders vraag ik ze bij mij te komen of ik ga 's avonds zonder mijn zoontje. Speelgoed is niet interessant in een nieuw huis, straffen doe ik (nog) niet aan en hem de hele tijd achterna rennen daar heb ik geen zin in als ik gezellig wil koffieleuten.
Hier ook zo. Ik ga mijn kind niet vastzetten in buggy of kinderstoel (kan ook niet, want dat zal een krijspartij worden) en de hele tijd politieagentje spelen is ook niet aan mij besteed.
Afgelopen weekend waren we bij mensen met een niet erg kindvriendelijk huis, wát een drama was dat zeg Even in de kinderstoel ging nog wel, maar was ze ook snel zat. En toen wilde ze álles aanraken en zelfs op twee sallontafeltjes klimmen... Niet te houden was ze Dus daar zijn we niet lang gebleven. Ze was ook moe, dat helpt ook niet mee