Met 4 maand:2 ondertanden Met 6 maand: 2 bovenlanden Nu is er nog een hoektand van beneden onderweg (wit puntje). Gaat hard!
Met exact 8 maanden, dus op 5 juni kreeg m'n dochter haar eerste tand. Haat rechter snijtand onderin, een week later, 11 juni was haar linker snijtand onderin door. Nu niks zichtbaar, althans haar boven hoek tanden zijn dik en opgezwollen, maar nog steeds geen hoek tanden, maar volgens mij komen de snijtanden eerst. M'n dochter is echt ziek geweest 2 maanden lang van die rot tanden!! Spuit luiers, verhoging, pijn en ook echt gillend wakker worden de nachten... Nu wel weer dunne en zure luiers, veel kauwen, maar meer niet nog....
1e: 6,5 maand eerste puntje ontdekt 2e: 6,5 maand eerst tandsneetje ontdekt, week later puntje 3e: 5,5 maand eerst tandsneetje ontdekt, nog wachtende op puntje
4 maanden twee ondertandjes 6 maanden twee boven 8 maanden komen er nog 4 tandjes door boven en onder hij heeft er heel veel last van.
Tussen 7 en 9 maanden had ze beide boven- en ondertanden. Maar rond 7 maanden begon ik een wit streepje te zien.
De eerste onderin is vorige week met 6 maanden en 3 dagen gekomen hihi de andere onder zal snel volgen denk ik
geen paniek, want ons zoontje was 1 dag 9 maanden toen hij zijn 1e tand kreeg. nu bijna 10 maanden en krijgt hij z'n 2 (onder)tand haha, maar eten kan hij alles hoor die kibbels zijn sterk genoeg !