Onze dochter van 3,4 jaar was zindelijk. Gaf altijd netjes aan dat ze naar de wc moest, en na n tijdje kon ze het helemaal zelf (behalve dr kontje afpoetsen). Maar sinds n maandje ofzo plast ze weer elke keer in dr broek. Soms maar n beetje, maar soms ook alles. Poepen gaat wel nog steeds heel goed op de wc, maar het lijkt wel of ze het plassen niet meer aan voelt komen. Wat kan ik nu het beste doen? Als ik haar n luier aan geef plast ze net zo leuk dr hele luier vol. Zonder luier merkt ze iig nog dat ze moet plassen (nadat ze dr broek al (n beetje) nat heeft). We hebben al geprobeerd haar elk half uur / uur ip de wc te zetten, maar zonder resultaat.
Hier ook een tijd gehad. Ik denk wel een maand of 4. Sinds kort gaat het weer goed. Maar hier gaf ze het een tijdlang pas aan als haar onderbroekje nat werd of soms was ze helemaal nat. Hier kreeg ze in elk geval geen luier meer om (wel om te poepen, dat durft ze niet op de wc en als we langere tijd onderweg waren) en regelmatig op de wc zetten. Alsnog wel een paar ongelukjes per dag. Maar hier vindt ze een luier ook prima en ik wilde niet dat ze daar weer aan gewend raakte. Het is hier vanzelf weer overgegaan en nu eigenlijk geen ongelukjes meer. Ze gaat zelf op tijd naar de wc.