Mijn man heeft een gigantische bos met krullen,ikzelf stijl(piek)haar hoop zo dat ons zoontje het mooie haar van zijn vader zou krijgen. Alleen nu is hij 1jaar geworden en alleen in de verte een klein beetje slag,zou het kunnen dat ie ze alsnog krijgt?
http://www.zwangerschapspagina.nl/peuter-kleuter/283466-krullen-9.html zoon rond 18 maanden toen het echt begon dochter met een maand of 7-8 al flink
Dochter heeft al vanaf dat ze haren had een beetje krullend haar achter en aan de zijkanten krult het ook iets. Ik vraag me eigenlijk af wanneer dit weg zal gaan aangezien man en ik beide geen krullen hebben hihi (mijn haar heeft wel een beetje slag sinds de zwangerschap van haar....?)
Hier begint ze sinds een paar weken een beetje slag te krijgen, maar op bepaalde plekken is het log helemaal stijl. Zelf heb ik stijl haar, mijn man krullen...
de oudste kreeg ze pas na 1 jaar en heeft er nu een hoop...zegt ook altijd iedereen dat ze een mooie bos krullen heeft.. De jongste heeft nu al wat krulletjes... Ikzelf had vroeger toen ik klein was krullen en mijn vriend ook....superleuk vindt ik het! Alleen iets meer verzorging maar ach dat is niet erg
vanaf zijn geboorte... mijn man heeft ook krullen ik stijl haar... en toen onze zoon geboren was had hij meteen al kleine krullen
mijn meisje heeft achterop ook krul als t nat is, als t droog is een slag. bovenop is het nu nog stijl. Haar broer heeft super stijl haar. Ikzelf ook en mijn ex heeft krullen. Dus denk wel dat demi ook krullen gaat krijgen, soooo cute!
rond 8 maanden kreeg mijn meis achter een kroezig plukje en pas met 13mnd denk ik dat alles begon te krullen. Nu heeft ze een bosje kleine krulletjes met een beetje kroes achter maar als we daar andrelon perfecte krul in doen lijkt alles tegelijk te krullen. Daarvoor was het alleen een beetje krullerig als haar haar nat was. (mijn man heeft kroes en ik steiler dan steil)
Toen hij net 1 jaar was geweest gingen we naar de kapper en daarna had hij spontaan krullen, en nu nog steeds een mooie bos krullen.
Renske heeft ook krullen. Je begont ze te zien rond 8 maanden zo papa zo dochter, Staat gewoon super eigenwijs en schattig!
Met kleine krulletjes tegen het hoofd geplakt begonnen, zo uit de buik gekomen... da's uitgevallen. Lange tijd geen haar gehad en sinds een paar maanden beginnen de kleine pijpenkrullen te groeien. Bij zo'n 16 maanden kreeg ze een beetje haar. Het is nu nog steeds niet heel veel, maar het begint erop te lijken. Speltjes, haarbandje etc nog niet nodig btw. Edit: beide hebben we wel krullend haar. Mijn man sterker dan ik.
mijn vader heeft of ja had prachtige krullen, wij niks.... mijn man had vroeger krullen en nu slag. Onze oudste heeft slag en als het nat is krul het wat. jongste lijkt nu het zelfde haar te krijgen als de oudste, maar ja het is nog in de maak zeg maar,. gr brenda
Ik ben ook echt benieuwd of ons mannetje krulletjes krijgt, ik hoop er stiekem wel op haha. Mijn vriend heeft krullen, ik stijl. Hij heeft achter wel al een beetje slag en een krulletje. Met dit warme weer krult het helemaal van achter dus heb nog hoop hahaha
mijn dochter vanaf de geboorte krul en achter kroes. maar ze is half ugandees. mijn zoon heeft slag, hubby en ik ook. hubby had als klein kind krullen.